برگزاری سومین دوره انتخابات مجامع دبیران کانون های سازمان جوانان استان قزوین

۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۴:۲۸:۴۹
کد خبر: ۱۰۱۱۵۲۱
برگزاری سومین دوره انتخابات مجامع دبیران کانون های سازمان جوانان استان قزوین
سومین دوره انتخابات مجامع دبیران کانون های سازمان جوانان استان قزوین به صورت ویدئو کنفرانس در محل سالن جلسات جمعیت هلال احمر استان برگزار شد.

به گزارش برنا از قزوین؛ سومین دوره انتخابات مجامع دبیران کانون های سازمان جوانان استان قزوین، با حضور مدیرعامل، معاون داوطلبان و رئیس حراست جمعیت هلال احمر استان به جهت رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی، به صورت ویدئو کنفرانس در محل سالن جلسات این جمعیت برگزار شد.

دکتر حسن آصفی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در این رابطه اظهار داشت: سومین دوره انتخابات مجامع دبیران کانون های سازمان جوانان با توجه به نقش جوانان به عنوان رهبران آینده و به منظور تقویت نقش مشارکت، تصمیم گیری، مسئولیت پذیری و پاسخگویی جوانان در کلیه فعالیتها و برنامه های بشر دوستانه در استان برگزار شد.

وی افزود: بهره مندی از همفکری، ایده ها، نظارت، خلاقیت و نوآوری جوانان در برنامه های امور جوانان از اهداف برگزاری انتخابات مجامع دبیران کانونهای سازمان جوانان می باشد و این امر با مشارکت اعضای جوانان در برنامه ها به نحو مطلوب محقق می شود.

آصفی تصریح کرد: این دوره از انتخابات با حضور دبیران منتخب کانون های چهارگانه جوانان در سراسر شعب جمعیت هلال احمر استان، با معرفی نامزدها و برنامه هایشان در طی 24 ساعت بر اساس ضوابط شیوه نامه در خصوص تبلیغات، در فضای مجازی صورت گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز