مسئول بسیج رسانه استان:

پویش "اهدای خون" با حضور اصحاب رسانه در قزوین برگزار می‌شود

۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۷:۴۷:۰۲
کد خبر: ۱۰۱۳۵۹۹
پویش اهدای خون با حضور اصحاب رسانه در قزوین برگزار می‌شود
مسئول بسیج رسانه استان قزوین با اشاره به برگزاری پویش "اهدای خون" گفت: شیوع ویروس کرونا باعث کاهش مراجعان اهدای خون شده و ما با این عمل تلاش کردیم تا اصحاب رسانه را هم در این عمل خداپسندانه شریک کنیم.

به گزارش برنا از قزوین، محمد کشاورز درخصوص پویش "اهدای خون" اصحاب رسانه اظهار کرد: باتوجه به نزدیک بودن روز اهدای خون و شرایط موجود در کشور به دلیل ویروس کرونا تصمیم‌ گرفتیم مسئله‌ی اهدای خون که ارتباط مستقیم با بحث سلامت دارد را این بار در بین خبرنگاران مطرح کنیم.

وی افزود: خبرنگاران و اصحاب رسانه افرادی هستند که در تمام شرایط اجتماعی به عنوان مبلغ وارد کار شده و تمام توان خود را در انتشار اخبار به حق به کار می‌برند حال ما تصمیم گرفتیم این بار خود خبرنگاران وارد کار شوند.

مسئول بسیج رسانه استان قزوین اذعان کرد: شیوع ویروس کرونا باعث کاهش مراجعان اهدای خون شده و ما با این عمل تلاش کردیم تا اصحاب رسانه را هم در این عمل خداپسندانه شریک کنیم.

وی گفت: اهدای خون نوعی کمک مومنانه است و در این خصوص باید گفت که کمک مومنانه تنها در توزیع اقلام معیشتی در زمان خاص خلاصه نمی‌شود و در هر مکان، زمان و با توجه به شرایط مختلف قابل اجراست پس می‌توان اهدای خون را به عنوان کمک مومنانه مطرح کرده و در این کار خداپسندانه شریک شد.

این مقام مسئول ابراز کرد: با توجه به فرموده امام حسین(ع) درخصوص کمک به مردم که یک توفیق الهی است ما در ایام ماه مبارک رمضان که ماه خدا و بندگی بود از خداوند خواستار توفیق خدمت به مردم شدیم و حالا با توجه به نزدیک بودن روز اهدای خون می‌توانیم از این توفیق الهی بهره‌مند شویم.

وی ادامه داد: اهدای خون و کمک به هم‌نوعان علاوه بر توفیق خدمت، مسئله‌ی دیگری از جمله سلامت فرد اهداکننده‌ی خون را نیز به همراه دارد.

کشاورز در پایان اذعان کرد: در راستای اجرای پویش اهدای خون از تمامی اهل رسانه می‌خواهیم تا با حضور خود در روز پنج‌شنبه ۲۲ خرداد ماه علاوه بر انجام عمل نوع دوستانه باعث تشویق حضور مردم در انجام این عمل خداپسندانه باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز