بازدید استاندار قزوین از ۵ واحد تولیدی

۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۲۳:۰۶:۱۶
کد خبر: ۱۰۱۳۸۹۸
بازدید استاندار قزوین از ۵ واحد تولیدی
هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین روز چهارشنبه از پنج واحد تولیدی در شهرک صنعتی لیا و البرز بازدید کرد و در جریان مسایل و مشکلات آنها قرار گرفت.

به گزارش برنا از قزوین، بازدید مدیران ارشد استان قزوین از واحدهای تولیدی هر هفته به منظور رفع موانع تولید، ایجاد رونق اقتصادی و تحقق شعار جهش تولید انجام می‌شود.

استاندار قزوین در این راستا طی روز جاری از یک شرکت در زمینه تولید رزین‌های اپوکسی، پلی یورتان، آکریلیک، سیلیکون، فوران، سیلیکات پتاسیم و فنولیک با اشتغال مستقیم ۱۱۵ نفر و ۱۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری بازدید کرد.

این شرکت با تولید بیش از ۲۰۰ نوع محصول در تامین نیاز دایمی بیش از هزار واحد صنعتی کشور و بیش از ۴۰۰ طرح ملی در زمینه پوشش‌های محافظتی حضور چشمگیر و ارزنده داشته است.

جمالی پور در ادامه از یک واحد در زمینه تولید اسپری رنگ مو، اسپری خوشبو کننده هوا، حشره کش و سوسک کش با اشتغال مستقیم ۵۲ نفر و سرمایه گذاری ۵۵۰ میلیارد ریال بازدید کرد.

این شرکت بعد از چند سال تعطیلی دوباره به چرخه تولید برگشته و در حال حاضر قابلیت رقابت در بازار با محصولات مشابه داخلی و توانایی صادرات را دارد و بازار مصرف تولیدات آن مطلوب بوده به طوری‌که مقدار تقاضا بیشتر از مصرف است.

استاندار قزوین در ادامه از شرکت کاشی و سرامیک الوند با ۳۶۳ میلیارد ریال سرمایه گذاری ثابت و ۱۸۵ نفر اشتغالزایی بازدید کرد و در جریان مشکلات این شرکت برای تخصیص زمینه جهت اجرای طرح توسعه قرار گرفت.

جمالی پور و تیم همراه در ادامه از شرکت شیشه لیا با ۲۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری، ۴۷۰ نفر اشتغال و ۳۰ هزار تن ظرفیت اسمی تولید در کیلومتر ۲۰ جاده بویین زهرا و از یک شرکت دیگر در زمینه تولید انواع پروفیل با ۸۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری و ۱۵۰ نفر اشتغال بازدید کرد و برای حل مشکلات آنها دستورهای لازم را داد.

در این بازدید، عیسی قبادی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، مرتضی علیخانی مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری، حسین زکی زاده مدیر کل دفتر اقتصادی استانداری، عزیزالله افضلی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین،حمیدرضا خانپور مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین و مدیران بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان حضور داشتند.

استان قزوین ۱۶ شهرک و ناحیه صنعتی و چهار هزار واحد تولیدی دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز