استاندار قزوین:

دشمنان به دنبال مایوس کردن مردم هستند

۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۱۷:۵۵:۵۶
کد خبر: ۱۰۱۴۱۸۰
دشمنان به دنبال مایوس کردن مردم هستند
استاندار قزوین گفت:دشمنان تمامی ظرفیت خود را بسیج کرده‌اند تا مردم را مایوس کنند و وحدت جامعه را خدشه دار نمایند و با دامن زدن به اختلافات، سرمایه‌های جامعه را تباه کنند.

به گزارش برنا از قزوین، هدایت الله جمالی پور روز پنجشنبه در آیین تکریم و تجلیل از رییس شورای هماهنگی تبلیغات استان قزوین با بیان اینکه در این شرایط نیاز به وحدت و انسجام داریم، افزود: دشمنان تمامی ظرفیت خود را بسیج کرده‌اند تا مردم را مایوس کنند و وحدت جامعه را خدشه دار نمایند و با دامن زدن به اختلافات، سرمایه‌های جامعه را تباه کنند.

این مسئول با تاکید بر رفتارشناسی دشمنان، افزود: اگر بخواهیم از ارزش‌های انقلاب، شهدا و امام صیانت کنیم باید برای تحقق خواسته مهم مقام معظم رهبری که تقویت وحدت، انسجام و تکریم شعایر انقلاب است اقدام نماییم.

وی با بیان اینکه حضور در صحنه، انسجام و وحدت و همدلی، سرمایه بزرگی برای کشور است، افزود: هر کسی وحدت جامعه را خدشه دار کند از او فاصله خواهیم گرفت چون امام راحل در صحیفه نور از مسوولان و مردم این مهم را درخواست کرده است و نباید به بهانه‌های مختلف رفتاری را انجام دهیم که دشمن سود ببرد.

استاندار با بیان اینکه با جنگ نرم و سخت دشمنان مواجه هستیم، افزود: دشمنان در جنگ سخت هیچ کاری از پیش نخواهند برد اما در جنگ نرم و فرهنگی با اختلاف افکنی و پرخاشگری و تضعیف سرمایه انسانی به دنبال دستیابی به اهداف خود هستند.

استاندار در ادامه با تقدیر از حجت الاسلام علی قابل رییس سابق شورای تبلیغات اسلامی استان قزوین، افزود: این شورا از نهادهای مهمی بود که در ابتدای انقلاب برای هماهنگی حرکت‌های انقلاب شکل گرفت و در این دوران قدم‌های بلندی برای تکریم شعائر انقلاب برداشت.

وی اضافه کرد: توجه دادن مردم به شعائر انقلاب که باید در جامعه مورد توجه قرار گیرد از وظایف این شورا بوده که اقدامات زیادی در این زمینه انجام شده است.

استاندار قزوین گفت: امیدواریم این نهاد در ادامه نیز در ایجاد همبستگی بین مردم و آحاد جامعه برای دفاع از ارزش‌های انقلاب موفق باشد و اقدامات آن به وحدت و انسجام جامعه و هماهنگی بیشتر بین آحاد خدمتگزاران منتج گردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز