معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین:

انجام بازرسی مستمر از جایگاه‌های تزریق گاز مایع در قزوین

۱۳۹۹/۰۳/۲۴ - ۱۴:۱۴:۱۳
کد خبر: ۱۰۱۴۸۲۷
انجام بازرسی مستمر از جایگاه‌های تزریق گاز مایع در قزوین
معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: از جایگاه‌های تزریق گاز مایع در قزوین به صورت مستمر بازدید به عمل آمده و با متخلفان در این حوزه برخورد خواهد شد.

به گزارش برنا از قزوین، علی اکبر کبیری روز شنبه با اعلام این خبر افزود: بازدید از عاملان توزیع گاز مایع در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان، جلوگیری از تخلف در عرضه و افزایش قیمت به صورت روزانه و مستمر انجام می‌شود.

وی افزود: بر همین اساس بازرسان سازمان پس از دریافت گزارش‌هایی مبنی بر تخلف تعدادی از عاملان توزیع وارد عمل شده و با تشکیل پرونده بازرسی با متخلفان عرضه گاز مایع برخورد کردند.

این مسئول گفت:در آخرین مورد، پس از گزارش‌های مردمی و نامه دریافتی از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قزوین مبنی بر توزیع غیر مجاز جایگاه تزریق گاز مایع در شهر اقبالیه از واحد مربوط بازدید و بازرسی به عمل آمد.

کبیری اضافه کرد: پس از احراز تخلف این واحد، برگه گزارش بازرسی به مبلغ ۲۴ میلیون ریال تشکیل شد و جهت اجرای حکم به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع گردید.

کبیری گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بعد از تشکیل پرونده و معرفی متخلفان به تعزیرات حکومتی، سهمیه آنها را قطع کرده و به افراد دیگر اختصاص می‌دهد.

وی بیان کرد: شهروندان قزوینی تخلف عاملان توزیع غیر مجاز گاز مایع را با شماره تلفن گویای ۱۲۴ اطلاع رسانی کنند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

 

نظر شما