ایرانخواه خبر داد؛

ناوگان اتوبوسرانی با ۳۰درصد ظرفیت فعال می‌شود

۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۱۸:۱۴:۳۰
کد خبر: ۱۰۱۵۵۰۷
ناوگان اتوبوسرانی با ۳۰درصد ظرفیت فعال می‌شود
محمدحسن ایرانخواه، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین گفت: با استناد به مصوبه شورای اسلامی شهر قزوین و دستور شهردار قزوین و مصوبه هیات مدیره سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین از بیست و پنجم خرداد در چند مرحله متوالی، فعالیت ناوگان اتوبوسرانی با در نظر گرفتن پروتکل های بهداشتی آغاز خواهد شد.

به گزارش برنا از قزوین، ایرانخواه با بیان این خبر، اظهار کرد: با بررسی شرایط پیش رو در روزهای آینده و رعایت بیشتر پروتکل های بهداشتی، با تائید شورا اسلامی شهرو شهردار قزوین و هیات مدیره سازمان اتوبوسرانی امکان افزایش فعالیت ناوگان نیز دردستور کار قرارخواهد گرفت.

وی گفت: رانندگان موظفند هرروز از ماسک و محلول ضدعفونی استفاده کنند و موارد بهداشتی که به آنها آموزش داده شده را رعایت کنند.  

فعالیت ناوگان اتوبوسرانی از ششم خرداد در شهرهای محمود آباد، بیدستان و ناصرآباد، و روزهای گذشته نیز در شهرک شهید بهشتی آغاز شده که درمقایسه با سال گذشته درچنین ایامی، شاهد کاهش چشمگیرمسافردر این مسیرها بوده‌ایم که نشاندهنده کاهش ترددهای غیر ضروری و رعایت فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی توسط شهروندان بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز