تحقق وعده استاندار قزوین به صنعت گران شهرک صنعتی

۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۰۹:۴۴:۳۲
کد خبر: ۱۰۱۶۲۰۶
تحقق وعده استاندار قزوین به صنعت گران شهرک صنعتی
باپیگیری های مجدانه استاندار قزوین صنایع مستقر در شهرک کاسپین از پرداخت عوارض مالیات به مدت ۷ سال از تاریخ اخذ پروانه بهره برداری معاف شدند.
به گزارش برنا از قزوین، هدایت الله جمالی پور اظهار داشت: دولت در سال جهش تولید با تصویب معافیت مالیاتی برای شهرک صنعتی کاسپین به استان قزوین هدیه داد.

وی در ادامه افزود: شهرک صنعتی کاسپین قزوین پس از مدت‌ها مطالبه صنعتگران و تولیدکنندگان با حمایت دولت و هیات وزیران مشمول معافیت مالیاتی شد.

استاندار قزوین گفت: سال‌ها بود که مدیران صنایع، کارخانجات و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ضرورت معافیت را از دستگاه‌های قضایی و مقننه مطالبه می‌کردند که در نهایت این مهم از سوی هیات وزیران به تصویب رسید.

جمالی پور تاکید کرد: ورود دولت با نگاه حمایتی به موضوع معافیت‌های مالیاتی صنایع و کارخانجات مستقر در شهرک کاسپین، یک دستاورد عظیم در سال جهش تولید محسوب می‌شود.

جمالی پور استاندار قزوین بیان داشت: در زمان راه اندازی شهرک کاسپین، طول مسافت آن تا تهران به صورت زمینی اندازه گیری شده بود که موجب برخورداری واحدهای تولیدی آن از امتیاز معافیت مالیاتی شد اما با آیین نامه اجرایی قانون رفع موانع تولید که طی سال های گذشته وضع شده بود این مسافت هوایی مدنظر قرار گرفت و شهرک صنعتی کاسپین از معافیت محروم شد.

استاندار در پایان خاطر نشان کرد: بازگشت معافیت مالیاتی به شهرک کاسپین موجب رونق تولید و جذب سرمایه گذار در این شهرک صنعتی پرتقاضا خواهد شد.

 

نظر شما