معاون سیاسی استاندار قزوین:

دلالان گندم در قزوین تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند

۱۳۹۹/۰۳/۲۹ - ۱۰:۱۵:۲۷
کد خبر: ۱۰۱۶۹۱۰
دلالان گندم در قزوین تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: دلالان گندم در استان با هماهنگی‌های انجام شده با دستگاه قضا تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند.

به گزارش برنا از قزوین، منوچهر حبیبی  اظهار داشت: با دهیاران، بخشداران و فرمانداران و نیروی انتظامی و دستگاه قضا هماهنگی لازم انجام شده تا دلالان گندم و عوامل خرید و فروش مخفیانه و غیرقانونی این محصول مورد شناسایی و تحت پیگرد قانونی قرار بگیرند.

این مسئول خاطرنشان کرد: گندم از محصولات استراتژیک کشاورزی به شمار می رود که دولت مطابق سال های قبل آنرا به طور تضمینی از کشاورزان خریداری کرده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین از کشاورزان گندم کار خواست تا محصول خود را تحویل مراکز تعیین شده خرید گندم دهند و به وعده های بی پایه و اساس دلالان برای خرید و پرداخت وجه بالاتر از میزان تضمینی دولت توجهی نداشته باشند.

این مسئول گفت: هرگونه جابه جایی گندم و خروج آن از استان بدون هماهنگی با و مجوز سازمان جهاد کشاورزی ممنوع است و با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی اظهار داشت: منابع مالی مورد نیاز خرید تضمینی گندم از سوی دولت تامین شده و مطالبات گندم کاران در کم ترین زمان ممکن پرداخت خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین خاطرنشان کرد: با هماهنگی های به عمل آمده، مراکز خرید تضمینی گندم در استان به طور شبانه روزی فعال هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز