فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) البرز:

بیش از ۴میلیارد کمک مومنانه در اختیار آسیب‌دیدگان کرونا قرار گرفت

۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۳:۴۸:۵۶
کد خبر: ۱۰۱۸۱۸۳
بیش از ۴میلیارد کمک مومنانه در اختیار آسیب‌دیدگان کرونا قرار گرفت
طاهرخانی گفت: بیش از چهار میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در قالب رزمایش کمک مومنانه در اختیار آسیب‌دیدگان از کرونا قرار گرفت.

به گزارش برنا از قزوین، سرهنگ پاسدار اسماعیل طاهرخانی در این باره اظهار کرد: رزمایش کمک مومنانه در سه مرحله صورت گرفت و بیش از ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی در اختیار اقشار آسیب دیده قرار گرفت.

او ضمن تشکر از خیرین و مردم گفت: در رزمایش کمک مومنانه نهاد‌های مختلف دولتی و خصوصی به همراه مردم با لبیک به فرمایشات رهبر انقلاب ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان کمک در اختیار اقشار آسیب دیده از بحران کرونا قرار دادند و برگ زرینی از همدلی و نوع دوستی را رقم زدند خدای متعال وقتی دستگیری بندگانش را توسط مردم می‌بیند قطعاً رحمت الهی را بر آن دیار نازل خواهد کرد.

سرهنگ طاهرخانی تصریح کرد: ۳۱۰۰ عدد بطری حاوی محلول ضد عفونی کننده به ارزش ۳۱۰ میلیون تومان برای مبارزه با کرونا در اختیار مردم قرار گرفت و بیش از ۵۴ هزار عدد ماسک برای نیازمندان توزیع شد و به کار گیری کارگاه‌های خیاطی برای تولید انبوه ماسک، دستکش و گان زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی از دیگر کار‌های حوزه‌های مقاومت بسیج و سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز گفت: شناسایی ۷۲۸ خیر در رزمایش کمک مومنانه از دیگر کار‌های آماری جامعه هدف بود که در شرایط‌های حاد و بحرانی می‌توان با آنان مرتبط شد، در گذشته بانک جامع از خیرین وجود نداشت و برای دسترسی به آنان با مشکلاتی مواجهه بودیم، خیرین دست توانمند خویش را با نگاه الهی از مردم آسیب دیده دریغ نکردند.

طاهرخانی افزود: در برخی موارد افرادی شناسایی شدند که نیاز آنان با کالای غیرنقدی برآورده نمی‌شد از این رو با کمک از خیرین و مردم و آورده‌های سپاه ۴۲۴ مورد کمک نقدی به ارزش ۶۸ میلیون تومان انجام شد، ۳۲۵ مورد بخشودگی اجاره بها در سطح شهرستان با رایزنی سپاه و حوزه‌های بسیج صورت گرفته که شامل باشگاه‌های ورزشی و املاک تجاری مسکونی به ارزش ریالی ۴۳۰ میلیون تومان از دیگر کار‌های انجام شده برای اقشار و مشاغل آسیب دیده از کرونا است.

او تصریح کرد: بسته‌های معیشتی توزیع شده ۱۲ هزار و ۷۹۲ مورد بوده که ارزش ریالی آن دو میلیارد و ۶۷۸ میلیون تومان بوده و اقشار آسیب دیده از بحران کرونا حداقل اقلام مورد نیاز را دریافت کردند. بانک جامع و خوبی توسط حوزه‌های مقاومت بسیج از افراد آسیب دیده و مستضعف در اختیار ما قرار داده که برای ساماندهی و کاهش فقر در این جمعیت سپاه پاسداران به عنوان سربازان انقلاب در کنار مردم و مسئولان آماده فداکاری است.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز گفت: ۱۰۱ قرارگاه برای کمک مومنانه در زمینه‌های مختلف در سطح شهرستان البرز دایر شد، خیرین بیش از ۳۰۰ کیلو شیرینی به صورت رایگان در اختیار نیازمندان قرار دادند و ۲۲ هزار و ۵۳۰ پرس غذای گرم و نزدیک ۲۰ میلیون تومان نان رایگان بین مردم توزیع کردند. توزیع هشت هزار و ۴۱۲ کیلوگوشت، هشت میلیون خدمات دندانپزشکی و درمانی، پرداخت قبض نیازمندان و ۵۰ قلم جهیزیه از دیگر کار‌های صورت گرفته رزمایش کمک مومنانه حوزه‌های مقاومت بسیج و سپاه ناحیه البرز بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز