استاندار قزوین:

هیچ کارمندی بدون ماسک اجازه ورود ندارد

۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۰:۱۲:۲۸
کد خبر: ۱۰۱۸۵۱۹
هیچ کارمندی بدون ماسک اجازه ورود ندارد
رسانه های فعال در فضای مجازی باید خطر کرونا را به طور پررنگ اطلاع رسانی کنند.

به گزارش برنا از قزوین، جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین در استانداری قزوین برگزار شد.

هدایت الله جمالی پور در این جلسه اظهار داشت: تا زمانی که حتی یک مورد بیماری در استان داریم اطلاع رسانی توسط دانشگاه علوم پزشکی و رسانه‌ها باید ادامه یابد و شدت آن کاهش پیدا نکند.

وی بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی، خبرگزاری‌ها، صدا و سیما و رسانه‌های مجازی لازم است همچنان پیشگیری را جدی بگیرند و اطلاع رسانی را ادامه دهند تا مردم از رعایت بهداشت غافل نشوند.

استاندار قزوین یادآور شد: اولویت ما پیشگیری است و با کمک رسانه‌ها باید اگر ضعفی داشته ایم شناسایی شود و به نقطه اوج خود بازگردیم تا آسیب نبینیم.

وی اضافه کرد: در ادارات باید پروتکل‌های بهداشتی جدی گرفته شود و هیچ کارمندی بدون ماسک اجازه ورود نداشته باشد و در اماکن عمومی هم تبلیغ شود تا ویروس هست می‌تواند ما را دچار بحران کند.

جمالی پور یادآور شد: همه ظرفیت‌ها را باید بسیج کنیم و دانشگاه علوم پزشکی هم رصد و پایش را انجام دهد و اگر کسی آلودگی داشت در مراسم یا ادارات رصد شود شاید یک آلوده در جمع باشد و بسرعت آن را منتقل کند که لازم است آن را شناسایی کنیم.

استاندار قزوین اظهار داشت: از شهروندان انتظار داریم در مکان‌های جمعیتی حاضر نشوند زیرا علت اصلی آلودگی‌ها ناشی از بی توجهی است.

وی گفت: به جای محدود سازی باید آموزش درست را اشاعه دهیم و در این میان برنامه سازی صدا و سیما هم می‌تواند بیشتر شود زیرا اگر غفلت کنیم ممکن است به وضعیت قرمز برسیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز