یک هزار میلیاردریال پروژه عمرانی در شهرک های صنعتی استان قزوین

۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۰:۲۷:۴۲
کد خبر: ۱۰۲۱۲۰۸
یک هزار میلیاردریال پروژه عمرانی در شهرک های صنعتی استان قزوین
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین گفت: در سال جهش تولید و در راستای توسعه شهرک‌های صنعتی تقاضا محور موجود و ساماندهی زیرساخت‌ها در شهرک ها و نواحی صنعتی استان بالغ بر یک هزار میلیارد ریال جهت پروژه های عمرانی و زیربنایی هزینه خواهد شد.

به گزارش برنا از قزوین، حمیدرضا خانپور با اعلام این مطلب افزود: با توجه به ارتقاء شرکت استانی از گروه دو به یک و اضافه شدن برنامه های عملیاتی در سالجاری بیش از 60 پروژه عمرانی و زیر بنایی برای توسعه و تقویت زیرساخت ها با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد تومان در شهرکهای نواحی صنعتی تابعه استان سرمایه گذاری خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین یادآور شد: سرمایه گذاری انجام شده برای آماده سازی ، اجرای شبکه های آبرسانی، تصفیه خانه، برق رسانی، گازکشی، مخابرات، راه سازی، جدول گذاری و آسفالت کشی خیابان ها و معابر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان خواهد بود.

خانپور خاطرنشان کرد: با صرف این هزینه ها شرایط را برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان فراهم خواهیم کرد.

این مسئول گفت: با توجه به حمایت و مشوق های خاص، ظرفیت های قابل توجه اقتصادی و همچنین نزدیکی به پایتخت، تمایل سرمایه گذاران برای فعالیت و سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی استان بالاست و در این راستا باید تسهیل گری و امنیت سرمایه گذاری را بالا ببریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز