وزیر راه و شهرسازی؛

پایان آسفالت راه‌های روستاهای بالای ۵۰ خانوار تا سال ۱۴۰۰

۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۹:۲۵:۰۱
کد خبر: ۱۰۲۲۱۷۶
پایان آسفالت راه‌های روستاهای بالای ۵۰ خانوار تا سال ۱۴۰۰
وزیر راه و شهرسازی گفت: آسفالت راه‌های روستاهای بالای ۵۰ خانوار تا سال ۱۴۰۰ به پایان می‌رسد تا هیچ یک از روستاهای کشور از نعمت راه آسفالته محروم نباشد.

به گزارش برنا از قزوین، محمد اسلامی با حضور در شرکت کندوان پارس مجری طرح‌های روکش آسفالت منطقه الموت، تصریح کرد: در شرایط کنونی منابع مالی باید به گونه‌ای تقسیم شود تا راه‌های اولویت دار هرچه سریعتر به مرحله تکمیل و بهره برداری برسند.

وی تصریح کرد: تمامی راه های روستاهای بالای ۵۰ خانوار باید تا سال ۱۴۰۰ آسفالت شوند  و هرگونه عقب ماندگی در این زمینه باید توسط راهداری و راه و شهرسازی مورد پیگیری قرار گیرد.

اسلامی اضافه کرد: اعتبارات لازم برای آسفالت راه‌های روستایی از محل منابع استان و وزارتخانه تامین می‌گردد.

وی بر تسریع در آسفالت راه‌ ۲۰ روستای بالای ۵۰ خانوار در قزوین تاکید کرد و افزود: اولویت بعدی ما روستاهای بالای ۲۰ خانوار است و برای بهسازی و روکش آسفالت راه‌ها نیز باید طرح‌های ارتقای کیفی آسفالت منعقد شود.

اسلامی اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی باید از ظرفیت تبصره ۱۹ که بر مشارکت همگانی دستگاه‌ها در این زمینه تاکید دارد، استفاده کنند.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به جاده رحیم آباد- کلاچای، گفت: وزیر نفت تقبل کرده است تا ادامه این مسیر در بودجه این وزارتخانه که جزو قانون و دستورالعمل نیز هست، قرار گیرد تا مطالبات قرارگاه‌های احداث راه جبران شود.

اسلامی تصریح کرد: الزام دولت در تکمیل طرح‌ها پیشرفت بالای ۵۰ درصد است که خوشبختانه طرح قزوین- کلاچای نیز در این دسته قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: در حوزه تجهیز ماشین آلات راهداری نیز اخیرا دستگاه‌هایی به راهدارخانه‌ها اختصاص داده شده است و اگر استانداری قزوین منابعی در این زمینه اختصاص دهد ما نیز آماده همکاری هستیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز