مدیر کل بهزیستی استان مطرح کرد:

حمایت بهزیستی قزوین از ۱۹۵ دختر بی سرپرست و بدسرپرست استان

۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۰:۰۹:۳۰
کد خبر: ۱۰۲۳۴۸۰
حمایت بهزیستی قزوین از ۱۹۵ دختر بی سرپرست و بدسرپرست استان
مدیر کل بهزیستی استان قزوین گفت: ۱۹۵ دختر بی سرپرست و بد سرپرست توسط اداره کل بهزیستی استان قزوین مورد حمایت قرار دارند.

به گزارش برنا از قزوین، علیرضا وارثی اظهار کرد: اداره کل بهزیستی استان قزوین به ۱۹۵ دختر بی سرپرست و بدسرپرست خدمات ارائه می کند که در این میان ۱۳۷ نفر از این دختران از خدمات مددکاری، روانشناختی و امداد ماهیانه برخوردار هستند.  

 مدیر کل بهزیستی استان بیان کرد: در حال حاضر ۵۸  نفر دیگر از این دختران در ۲ خانه کودک و نوجوان در رده سنی ۶تا ۱۲ و ۱۳ تا ۱۸ سال به بالا و همچنین یک شیرخوارگاه مورد حمایت و نگهداری شبانه روزی قرار دارند .

وارثی خاطر نشان کرد: حضور دختران در جامعه و پذیرش نقش های اجتماعی آنها نسبت به گذشته بیشتر شده  و نیاز به آموزش هایی چون مباحث حقوقی و اجتماعی لازم به نظر می رسد و دختران جامعه با سرلوحه قراردادن زندگی ائمه اطهار و معصومین می توانند الگویی مناسب را پیش روی خود قرار دهند تا در جامعه و دربرخورد با مشکلات و آسیب های اجتماعی با مشکل مواجه نشوند.

وی به روند شتابان فناوری‌های نو در چند دهه اخیر اشاره کرد و افزود: به‌منظور کاهش تهدید و آسیب‌های اجتماعی دختران در شرایط جامعه کنونی باید سه اصل اساسی  اخلاق، نظم، دانش و آگاهی به صورت هدفمند برای این قشر مدنظر باشد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز