«مدرسه بشر دوستی» در قزوین ساخته می‌شود

۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۲:۱۷:۳۷
کد خبر: ۱۰۲۳۵۳۸
«مدرسه بشر دوستی» در قزوین ساخته می‌شود
معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان از ساخت مجموعه تصویری «مدرسه بشر دوستی» در قزوین خبر داد.

به گزارش برنا از قزوینف نادر میرزایی معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان گفت: حوزه دانش آموزی این معاونت با توجه به اهمیت نگرش رفتار‌های مهربانانه و بشردوستانه در بین دانش آموزان، اقدام به طراحی، ساخت و تدوین مجموعه تصویری «مدرسه بشردوستی» کرد.

میرزایی با بیان اینکه مجموعه «مدرسه بشر دوستی» در فضای مجازی توزیع و منتشر خواهد شد، افزود: این مجموعه در واقع سیمای دانش آموزان بشردوست را به نمایش می‌گذارد و رویکرد آن در واقع در میان گذاشتن اهداف جمعیت هلال احمر و نوع نگرش مهربانانه و رفتار‌های بشردوستانه است.

او با بیان اینکه در این مدرسه و در هر برنامه، مباحث در قالب‌های مختلف علمی، هنری و ادبی و به صورت خلاق مطرح می‌شود در ادامه گفت: آموزش کمک‌های اولیه، آشنایی با مفاهیم بشردوستی، تمرین و مشق رفتار‌های مهربانانه، توجه به مفاهیم عمیق تری از رفتار‌های مهربانانه در جامعه و جلب توجه بچه‌ها به کلماتی مثل صلح و بشر دوستی و بررسی لایه‌های درونی‌تر آن، از جمله مباحثی است که مورد توجه قرار می‌گیرد.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان گفت: این مجموعه از یک سو تقویت روحیه نوع‌دوستی و رفتار‌های مهربانانه در بین دانش آموزان را به تصویر می‌کشد و از سویی دیگر تفاهم، همکاری، برقراری دوستی و ترویج صلح را برای آن‌ها به نمایش خواهد گذاشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز