‍ به پاس مجاهدت در راه سلامت و شڪست دادن ڪووید ۱۹

مدال قهرمانی مقابله با ڪرونا به دڪتر مدبر رئیس هیات پزشڪی ورزشی استان قزوین اهدا شد

۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۲:۱۶:۰۶
کد خبر: ۱۰۲۳۵۴۱
مدال قهرمانی مقابله با ڪرونا به دڪتر مدبر رئیس هیات پزشڪی ورزشی استان قزوین اهدا شد
در مراسمی با حضور دڪتر مهرزاد خلیلیان سرپرست فدراسیون پزشڪی ورزشی ڪشورمان و علایی مقدم مدیرڪل ورزش و جوانان استان قزوین مدال قهرمانی مبارزه با ڪرونا به رئیس هیات پزشڪی ورزشی استان قزوین در محل فدراسیون اهدا شد.

به گزارش برنا از قزوین، برابر برنامه ریزی انجام شده مقرر بود فدراسیون پزشڪی ورزشی در روز ۱۲ تیرماه از مجاهدان سلامت حوزه پزشڪی ورزشی استان ها ڪه خود نیز بیماری ڪرونا را شڪست داده اند، تجلیل نماید ڪه این مراسم گروهی به دلیل اوج گیری ڪووید ۱۹ در سطح ڪشور، لغو شد. 

در این راستا دڪتر محمدرضا مدبر رئیس هیات پزشڪی ورزشی استان قزوین ڪه در صف مقدم مقابله با ڪرونا در مراڪز درمانی نیز فعالیت دارد و در هفته های گذشته خود نیز این بیماری را شڪست داد به همراه عباس علائی مقدم مدیرڪل ورزش و جوانان استان در فدراسیون پزشڪی ورزشی حضور یافتند و گزارشی از اقدامات انجام شده در زمینه مقابله با ڪرونا در ورزش ارائه ڪردند.

در این دیدار دڪتر مهرزاد خلیلیان، سرپرست فدراسیون پزشڪی ورزشی ضمن تقدیر از خدمات انجام شده خانواده ورزش ڪشور و مجاهدان سلامت در راه مقابله با ڪرونا، ابراز امیدواری ڪرد جامعه ورزش و عموم مردم ڪشورمان با رعایت پروتڪل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی مجاهدان سلامت را در قطع زنجیره انتقال ڪووید ۱۹ بیش از پیش یاری ڪنند.

در پایان این دیدار مدال قهرمانی مقابله با ڪرونا به دڪتر مدبر رئیس هیات پزشڪی ورزشی استان قزوین اهدا شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز