امام جمعه قزوین:

توجه جهش تولید راهکار مقابله با تحریم‌هاست

۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۰:۰۸:۱۳
کد خبر: ۱۰۲۳۹۵۸
توجه جهش تولید راهکار مقابله با تحریم‌هاست
امام جمعه قزوین گفت: توجه به تولید داخلی و جهش تولید راهکار مقابله با تحریم‌هاست.

به گزارش برنا از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی امام جمعه قزوین در خطبه‌های نماز جمعه گفت: اگر بخواهیم با تحریم‌های آمریکا مقابله کنیم آنچه از رهنمورد‌های امام راحل و رهبری یاد گرفته ایم دو کلمه است، ابتدا باید تولید داخلی را رونق دهیم و جهش تولید در جامعه دیده شود و دوم نگاه مواساتی داشته باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با بیان اینکه در ادامه باید روح مواساتی را در خود زنده نگاه داریم، افزود: همه مسلمانان باید به فکر یکدیگر باشند و برای یکدیگر دلسوزی کنند، در گرانی‌ها و سوءمدیریت‌ها و بیکاری‌ها یکدیگر را تنها نگذارند.

او اضافه کرد: همچنین لازم است با کشور‌های اسلامی و کشور‌هایی که مورد غضب آمریکا هستند تعامل مواساتی داشته باشیم.

نماینده، ولی فقیه در استان گفت: در یک دوره‌ای بساط مواسات در مسجدالنبی شهر قزوین پهن شد و در دوره‌ای دیگر هم پنج کشتی غول پیکر بنزین با اخلاق مواساتی به کشور محروم و مظلوم ونزوئلا فروخته شد، نگاه مواساتی باید بین کشور‌های اسلامی برقرار باشد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی عنوان کرد: با نگاهی به هر دوره تاریخی شاهد مفاسد آمریکایی هستیم، روز گذشته سالروز سقوط هواپیمایی مسافربری ما بود که ۲۹۸ مسافر توسط امریکایی‌ها کشته شدند و فرمانده این عملیات از سوی سران مستکبر امریکا مورد تشویق قرار گرفت.

او گفت: زمانی که آمریکایی‌ها فقط به دنبال ظلم و توطئه گری علیه ما هستند خیلی ذلیلانه است که گمان کنیم با مذاکره می‌توانیم پیشرفت کنیم. چرا به دنبال ذلت و ضعیف کردن خود در مقابل استکبار جهانی هستیم؟

این خطیب نماز جمعه اضافه کرد: اگر بر اساس آهنگ افرادی که مسیر ذلت را در پیش گرفته اند، حرکت کنیم سرانجامی نخواهیم داشت، راه ما مسیر عزت و اقتدار است، مسدود کردن دارایی‌های ایران در سال ۵۹ جزو دیگر ظلم‌های آمریکا به ملت ماست.

امام جمعه قزوین گفت: کشف کودتای نوژه در سال ۵۹ نیز جزو دیگر توطئه‌های آمریکا علیه ملت ایران بود، تاریخ ما پر است از این ظلم‌ها و ستم‌ها و دشمنی‌های استکبار جهانی که نباید آن‌ها را به فراموشی بسپاریم.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت:، ولی فقیه است که وحدت و انسجام را در صفوف ملت ما را در صفوف ملت ما و ملت‌های مسلمان جهان به وجود آورده، این، ولی فقیه است که صهیونیست را بر جای خود نشانده و لحظه به لحظه دشمن را رصد و کنترل و مدیریت و تحقیر و تهدید می‌کند.

او تصریح کرد: اگر ما با، ولی فقیه همراه باشیم آینده روشنی برای ما بشارت داده شده است و ما را لایق ظهور حضرت حجت (عج) می‌کند. راه ظهور از مسیر درک رهبری دینی می‌گذرد اگر لیاقت درک رهبری را داشته باشیم خود را برای درک زمان ظهور آماده کرده ایم، اما اگر قدرناشناس باشیم جایگاهی در دوران ظهور نداریم.

نماینده، ولی فقیه در استان با اشاره به میلاد حضرت ثامن الحجج گفت: این میلاد نور و رحمت و برکت را خدمت عاشقان و محبان امام رضا علیه السلام تبریک عرض می‌کنم و امیدواریم همیشه زیر سایه این امام رئوف قرار بگیریم، البته ما همیشه زیر سایه قرآن و اهل بیت (ع) بوده ایم و امیدواریم در ادامه زندگی زیر همین سایه باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز