معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری:

آماده پذیرش و اجرای ایده های جدید در حوزه علوم قرآنی هستیم

۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۰:۱۱:۱۶
کد خبر: ۱۰۲۵۷۹۵
درافشانی، معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: آماده پذیرش و اجرای ایده های جدید در حوزه علوم قرآنی هستیم.

به گزارش برنا از قزوین؛ محمد درافشانی در جریان بازدید از بیست و یکمین مرحله داوری طرح تجلیل از حافظان قرآن کریم که به مناسبت دهه کرامت در مهدهای قرآن کریم درحال برگزاریست، افزود: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین همواره در حوزه های مختلف فرهنگی نقش حمایتی و نظارتی داشته و کار اجرایی را بدست کارشناسانی سپرده که نقاط ضعف و قوت را می شناسند.

وی اظهار کرد: آمادگی داریم تا هرساله ضمن برگزاری مراسم تجلیل از حافظان قرآنی، طرح داوری آنان را دو یا سه بار درسال با محوریت مهدهای قرآنی برگزار کنیم چراکه این کار به افزایش کیفیت کار کمک خواهد کرد.

 وی افزود: آماده پذیرش طرح ها و ایده های جدید در بخش علوم قرآنی هستیم تا با بهره مندی از ظرفیت فعالان این عرصه و مهدهای قرآن، آنها را اجرا کنیم.

درافشانی بیان کرد: میتوانیم با استفاده از پتانسیل و ظرفیت فضای مجازی طرح های قرآنی را اجرا کنیم تا نسل جدید اُنس بیشتری با کلام وحی داشته باشند و به تبع آن آسیبها و چالشهای موجود در خانواده ها و جامعه کمتر شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز