معاون سیاسی استاندار قزوین:

کنترل گرانی نیازمند بازدید مستمر بازار است

۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۴:۵۰:۱۷
کد خبر: ۱۰۲۶۰۴۵
کنترل گرانی نیازمند بازدید مستمر بازار است
‍ معاون سیاسی استاندار قزوین گفت: کنترل گرانی نیازمند بازدید مستمر بازار است، بازرسی ها باید تشدید شود تا مردم احساس کنند که نظارت لازم صورت می‌گیرد.

به گزارش برنا از قزوین، منوچهر حبیبی در شورای اداری شهرستان قزوین بیان داشت: سه رویکرد اصلی دولت تدبیر و امید در سال پایانی کار خود امنیت معیشت و سلامت جامعه است.

وی در ادامه گفت: پدیده کم نظیری در قرن اخیر دنیا را تحت شعاع قرار داده است و آن شیوع ویروس منحوس کروناست

حبیبی اظهار داشت: کارنامه مقابله با کرونا در کشور قابل قبول است و جمهوری اسلامی اقدامات ارزنده ای را انجام داده، اما عادی انگاری باعث شده تا مجدداً اوج شیوع کرونا را در برخی نقاط کشور شاهد باشیم.

جانشین ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا افزود: متاسفانه روز گذشته ۱۶۳ نفر از هموطنان عزیز در اثر ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست دادند. در مسئله کرونا مسئولیت مردم سنگین تر است زیرا نه دارویی و نه واکسنی تاکنون پیدا شده است و تنها با همدلی و مشارکت می توانیم این ویروس را به لبه پرتگاه ببریم.

حبیبی در ادامه اظهار داشت: یکی از مسائلی که این روزها مردم عزیزمان را مورد رنجش قرار داده است، تورم و گرانی است. کنترل گرانی نیز نیازمند بازدید مستمر بازار است، بازرسی ها باید تشدید شود تا مردم احساس کنند که نظارت لازم صورت می‌گیرد.

حبیبی  گفت: چند نرخی بودن کالاها بیش از خود گرانی مردم را اذیت می‌کند.

 معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان افزود: اَلَموت منطقه مستعد و پر ظرفیتی در استان قزوین است و از بخشدار جدید الموت غربی انتظار داریم تا با همت و کار جهادی موجبات خدمت رسانی بیشتری را به منطقه محروم و پرجاذبه الموت فراهم آورد‌.

گفتنی است در پایان مراسم امروز صالحی به عنوان معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان قزوین معرفی شد، از خدمات ارزنده قوامی؛بخشدار سابق الموت غربی تقدیر به عمل آمد و محمدرضا مولایی به عنوان بخشدار جدید این بخش معرفی گردید

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز