جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان:

رانندگان تاکسی در قزوین تسهیلات ۶ میلیون تومانی دریافت می‌کنند

۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۰۹:۵۹:۳۵
کد خبر: ۱۰۲۷۳۸۳
رانندگان تاکسی در قزوین تسهیلات ۶ میلیون تومانی دریافت می‌کنند
جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین از دریافت تسهیلات ۶ میلیون تومانی به رانندگان تاکسی قزوین در راستای جبران خسارت کرونا خبر داد.

به گزارش برنا از قزوین، منوچهر حبیبی با اعلام این خبر افزود: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا به منظور جبران بخشی از خسارت وارده به درآمد رانندگان تاکسی ، مقرر شده که مبلغ ۶ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شود.

وی با بیان اینکه اقساط این تسهیلات ۲۴ ماهه است، اظهار داشت: رانندگان برای بازپرداخت این تسهیلات ۴ ماه فرصت تنفس دارند.

حبیبی ادامه داد: فعالیت رانندگان تاکسی به ویژه در اسفندسال گذشته و فروردین و اردیبهشت امسال با محدودیت‌هایی روبرو شدند و از طرفی خود رانندگان تاکسی به جهت رعایت مسایل بهداشتی و همکاری با مردم به جای چهار نفر مسافر تا سه نفر مسافر را جابجا می‌کنند که قطعا در میزان درآمد آنها تاثیر منفی دارد.

معاون استاندار اضافه کرد: عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در شبکه حمل و نقل عمومی موجب شیوع ویروس کرونا درسطح جامعه خواهد بود.

حبیبی تصریح کرد: در ستاد کرونای استان قزوین، مقرر شد سازمان تاکسیرانی با هماهنگی اداره کل تعاون ، کار و امور اجتماعی با فوریت و حداکثر ظرف یک هفته لیست رانندگان تاکسی را وارد سامانه کنند تا بتوانند از تسهیلات ذکر شده استفاده نمایند.

وی یادآور شد: تعداد ۵۶۰ راننده خانم سرویس مدارس نیز مشمول این مصوبه خواهد شد.

در حال حاضر سه هزار و ۶۵۰ دستگاه تاکسی با پنج هزار راننده در سطح شهر قزوین کار جابجایی مسافر را برعهده دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز