بازنگری در آغاز به کار برخی از اصناف و فعالیت‌ها در ستاد کرونا

۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۰:۲۴:۱۵
کد خبر: ۱۰۲۹۰۵۰
بازنگری در آغاز به کار برخی از اصناف و فعالیت‌ها در ستاد کرونا
سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین گفت: بازگشایی تالارها، نماز جمعه و اصناف مختلف در استان، بازنگری می‌شود.

به گزارش برنا از قزوین، منوچهر حبیبی سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان گفت: در نشست با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی، ستاد نماز جمعه، سازمان صمت و اتاق اصناف نشستی اگر به این جمع بندی برسیم که بازگشایی‌ها عامل شیوع کرونا در استان است، بازگشایی تالارها، نماز جمعه و اصناف در استان بازنگری می‌شود.

حبیبی افزود: کرونا از اواسط اسفند ماه در استان شروع شد و نزدیک به ۵ ماه است که گرفتار کرونا در استان هستیم.

او ادامه داد: در موج اول از ۲۰ اسفند درگیر کرونا بودیم که با همکاری و همراهی مردم، توانستیم بر این بیماری غلبه کنیم و در اواخر خرداد ماه این بیماری سیر صعودی دارد.

سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان گفت: تعطیلی اصناف، آسیب جدی به مردم و کسب و کار و اقتصاد کشور وارد کرد وچون پیش بینی‌ها بر این بود که با گرمای هوا شرایط بهتر شود، بازگشایی کسب و کار‌ها در دستور کار قرار گرفت.

حبیبی بیان کرد: دولت بین بد و بدتر در نهایت به بازگشایی برخی از اصناف رضایت داد و با توجه به تعطیلی تالارها، مردم بدون توجه به محدودیت ها، مراسم عروسی را در باغ‌ها برگزار کردند که این موضوع بر افزایش میزان ابتلا به کرونا در استان اثر گذار بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز