جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان:

هرگونه تجمعات عمومی تا اطلاع ثانوی در قزوین تعطیل شوند

۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۰:۲۷:۵۵
کد خبر: ۱۰۲۹۵۷۹
هرگونه تجمعات عمومی تا اطلاع ثانوی در قزوین تعطیل شوند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: در راستای کنترل و جلوگیری از اشاعه ویروس منحوس کرونا تمامی جشن‌ها، مراسم، همایش‌ها، کلاس‌های آموزشی، معارفه‌ها و هرگونه تجمعات عمومی تا اطلاع ثانوی تعطیل شوند.

به گزارش برنا از قزوین، منوچهر حبیبی با اعلام این خبر افزود: با توجه به روند رو به افزایش مبتلایان به ویروس کرونا و شیوع بیش از حد انتظار این ویروس در استان و در صورت ادامه این شرایط احتمال ورود به پیک دوم بیماری وجود دارد.

وی گفت: با توجه به این موضوع از دستگاه‌های مختلف انتظار می‌رود دستورهای بهداشتی را کاملا رعایت کرده و سالن‌های آمفی تئاتر و میهمانسراهای قزوین، هیچگونه خدماتی ارایه ندهند و واگذار نگردند.

حبیبی افزود: خوشبختانه شرایط استان از نظر کرونا نسبت به استان‌های همجوار بهتر بوده ولی آمار آن، کاملا شکننده است و اگر توجه لازم را به کرونا نداشته باشیم با مشکل مواجه خواهیم شد.

وی اضافه کرد: از رسانه‌ها انتظار می‌رود در این شرایط ضمن اطلاع رسانی، مطالبات مردم از قبیل ارایه خدمات غیرحضوری در ادارات را از مسوولان درخواست نمایند تا شاهد اقدام دستگاه‌ها در این مسیر باشیم.

این مسوول اضافه کرد: مردم هم باید در این شرایط ضمن مسوولیت اجتماعی، بیشتر به فکر سلامتی خود باشند و از حضور در تجمعات و مراسم دارای ازدحام پرهیز کنند.

حبیبی گفت: از اصحاب رسانه استان درخواست داریم مثل اوایل کار مقابله با کرونا با تحلیل‌های خود پای کار بیایند و پویش "من ماسک می‌زنم" را برای مقابله با این ویروس جریان سازی کنند.

وی اضافه کرد:هم اکنون استفاده مردم از فضای مجازی به واسطه کرونا دوسه برابر شده است و اگر این پویش تقویت شود نقش موثری در کنترل کرونا خواهد داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز