استاندار قزوین:

رزمایش کمک مومنانه همه افراد جامعه را در مسیر همدلی قرار داد

۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۳:۱۲:۵۲
کد خبر: ۱۰۳۰۳۵۶
رزمایش کمک مومنانه همه افراد جامعه را در مسیر همدلی قرار داد
استاندار قزوین گفت: علی رغم شیوع بیماری کرونا با تمام سختی‌ها و مشکلاتی که ایجاد کرد، شاهد به نمایش درآمدن اوج همدلی، اتحاد و انسجام بین مردم با مسئولان بودیم.

به گزارش برنا از قزوین، هدایت‌الله جمالی‌پور  در بازدید از بیمارستان رحیمیان الوند و در جمع کادر درمانی و اداری آن با اشاره به اتحاد و همدلی بین مردم و مسوولان برای حمایت از افراد آسیب دیده از ویروس کرونا، افزود: رزمایش کمک مومنانه همه افراد جامعه را در مسیر همدلی، نوعدوستی و یکپارچگی قرار داد.

به گفته وی، در رزمایش کمک مومنانه استان قزوین بیش از ۲۰ میلیارد تومان کمک های مردمی جمع آوری و بیش از ۱۰۰ هزار بسته حمایتی بین آسیب دیدگان توزیع شد.

جمالی‌پور با بیان اینکه طی ماه‌های گذشته همکاری و حمایت مردم برای مبارزه با این ویروس منحوس مطلوب بود، ادامه داد: تا دهم خردادماه گذشته روند سرعت شیوع این بیماری سیر کاهشی داشت اما بعد از آغاز فعالیت دوباره صنوف و به دلیل رعایت نکردن اصول بهداشتی از سوی برخی شهروندان و صاحبان صنوف، با روند افزایشی آن روبرو هستیم.

استاندار قزوین با اشاره به اینکه با وحدت و همدلی می توان کارهای بزرگی انجام داد، خاطرنشان کرد: امیدواریم با همدلی و مجاهدت مردم و مسوولان در کنار کادر درمانی بتوانیم بیماری کرونا را در سطح استان قزوین کنترل و برای ادامه کار نیازمند همراهی و همدلی بین مردم و مسوولان هستیم.

وی به اقدامات انجام شده برای ادامه فعالیت دوباره بیمارستان رحیمیان از اواخر سال گذشته اشاره و تاکید کرد: مهم‌ترین مطالبه مردم شهرستان البرز، پیگیری برای رفع مشکل این مرکز درمانی بود که از همان ابتدای ورود بنده به استان انجام خواسته مردم منطقه در دستور کار قرار گرفت.

جمالی‌پور، اضافه کرد: طرح توسعه این بیمارستان همراه با دولتی شدن آن محقق شده و با واگذاری زمین مورد نیز از سوی شهرداری الوند، تعداد تخت‌های آن نیز افزایش یافته تا بتوانیم این بیمارستان را به یک مجموعه درمانی مجهز تبدیل کنیم.

استاندار قزوین از خدمات شبانه روزی کادر درمانی این بیمارستان که به صورت داوطلبانه و بسیجی وارد کار شده‌اند، تقدیر و تشکر کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز