تکمیل و راه اندازی ۱۴۰ خانه ورزش روستایی در قزوین

۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۰۹:۳۵:۴۰
کد خبر: ۱۰۳۰۶۷۴
تکمیل و راه اندازی ۱۴۰ خانه ورزش روستایی در قزوین
علایی مقدم گفت: از ابتدای دولت تدبیر و امید بیش از 140 خانه ورزش روستایی در استان قزوین تکمیل و راه اندازی شده است

به گزارش برنا از قزوین، مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در نشست شورای معاونین اداره کل افزود: توزیع متوازن امکانات و همچنین تقویت و توسعه فضاهای ورزشی در روستاها از سیاست‌های مهم دولت تدیبر و امید بوده است و در این راستا بیش از 140 خانه ورزش روستایی در سطح استان قزوین تجهیز و راه اندازی شده است.

عباس علایی مقدم گفت: توزیع متوازن امکانات و همچنین تقویت و توسعه فضاهای ورزشی در روستاها از سیاست‌های مهم دولت تدیبر و امید بوده است و در این راستا بیش از 140 خانه ورزش روستایی در سطح استان قزوین تجهیز و راه اندازی شده است.

وی ادامه داد: هم اینک نیز بیش از ۲۰ طرح ورزشی شامل ۱۸ سالن و چندین زمین چمن مصنوعی در سطح روستاهای استان قزوین در حال تکمیل است.

عباس علایی مقدم بیان کرد: در حال حاضر ۲۸ سالن ورزشی به مساحت ۲۸ هزار و ۱۴۰ متر مربع، 8 چمن مصنوعی به مساحت ۱۸ هزار و ۳۳۰ متر مربع و ۵۴ زمین خاکی ورزشی به مساحت ۳۸۵ هزار و ۳۹۰ متر مربع در روستاهای استان قزوین وجود دارد.

این مسئول گفت: با تکمیل و راه اندازی طرح‌های نیمه تمام ورزشی در روستاها، سرانه ورزشی استان قزوین به ویژه ورزش روستایی افزایش چشمگیری خواهد یافت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین افزود: تلاش می‌کنیم تا با تزریق اعتبارات به این طرح‌ها آنها را هرچه سریع‌تر تکمیل و به بهره برداری برسانیم.

وی در خاتمه از اهتمام ویژه مجموعه وزارت ورزش و جوانان به تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی در سطح استان خبر داد و ابراز امیدواری کرد با حمایت های ارزشمند مجموعه استانداری قزوین, سازمان مدیریت و برنامه ریزی و دیگر مسئولین ارشد استانی؛ تکمیل وراه اندازی پروژه های ورزشی استان سرعت بیشتری به خود بگیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز