استاندار قزوین:

رفع مشکلات واحدهای تولیدی قزوین با جدیت پیگیری می‌شود

۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۱:۲۰:۳۱
کد خبر: ۱۰۳۰۷۸۷
رفع مشکلات واحدهای تولیدی قزوین با جدیت پیگیری می‌شود
استاندار قزوین گفت: در سال جهش تولید با توجه به تاکید مقام معظم رهبری و رییس جمهوری بر رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان جدی هستیم و نهایت تلاش خود را در این خصوص به کار خواهیم گرفت.

به گزارش برنا از قزوین، هدایت الله جمالی پور گفت: دستگاه‌ها و سازمان‌های اجرایی قزوین تمام توان خود را به کار خواهند گرفت تا واحدهای تولیدی این استان بتوانند در این شرایط سخت به حیات خود ادامه دهند و در عرصه تولید کشور نقش آفرین باشند.

وی با اشاره به مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه اقتصاد مقاومتی استان قزوین، گفت: خوشبختانه اکثر تصمیماتی که برای حل مشکلات صنایع استان اتخاذ شده به نتیجه رسیده، ولی برخی مشکلات صنعت استان نیازمند پیگیری از خارج استان است.

جمالی پور گفت: مصمم هستیم مشکلات واحدهای تولیدی استان قزوین را به عنوان یک اصل پیگیری و مرتفع کنیم البته شرایط هر واحد تولیدی با یکدیگر متفاوت است.

استاندار قزوین اضافه کرد: مشکل برخی واحدهای تولیدی استان امور بانکی است که گاهی مانند شرکت برلیان از پیچیدگی زیادی برخوردار می‌شود و تاکنون چندین جلسه با بانک تجارت برای رفع مشکل آن گذاشته‌ایم و امیدواریم به نتیجه برسیم.

جمالی پور گفت: متاسفانه برخی از تصمیمات ما زمانبر است و نیازمند اغناسازی مدیران و برگزاری جلسات متعدد و متنوع با دستگاه‌های مختلف و بانک مرکزی است تا بتوان مشکلات ارزی و بانکی یک واحد تولیدی را حل کرد.

وی اضافه کرد: تصمیم گیری در مورد مشکلاتی که در اختیار استان است از قبیل مسایل برق، آب، گاز و ... واحدهای تولیدی در سریعترین زمان اجرایی خواهد شد ولی تصمیم گیری در مورد مسایل خارج از عهده استان نیازمند زمان بیشتر و فرایند طولانی‌تری است.

استاندار قزوین گفت: تولیدکنندگان و صنعتگران در این شرایط سخت، رزمندگان خط مقدم جنگ اقتصادی هستند و باید تمام توان و تلاش خود را برای حل مشکلات آنها در سریعترین زمان ممکن به کار بگیریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز