مددجویان بهزیستی دارای بیمه همگانی، دفترچه‌های خود را تعویض کنند

۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۳:۴۵:۳۳
کد خبر: ۱۰۳۱۵۰۷
مددجویان بهزیستی دارای بیمه همگانی، دفترچه‌های خود را تعویض کنند
کارشناس بیمه مددجویان بهزیستی استان قزوین گفت: مددجویانی که بیمه همگانی سلامت دارند به علت محدود شدن خدمات آن هر چه زودتر برای تعویض دفترچه اقدام کنند.

به گزارش برنا از قزوین، سوسن صالحی کارشناس بیمه مددجویان بهزیستی استان گفت: پارسال طرح بیمه همگانی سلامت لغو شد و به همین منظور هم اکنون خدمات آن به صورت محدود ارائه می‌شود که لازم است مددجویان دارای این نوع بیمه هر چه زودتر برای تغییر دفترچه خود به بیمه اقشار سلامت به مراکز بهزیستی در شهرستان‌های استان مراجعه کنند.

به گفته صالحی، صدور دفترچه بیمه برای مددجو رایگان است و هزینه آن بر عهده بهزیستی است.

او افزود: پارسال بیمه سلامت برای ۸ هزار مددجوی بهزیستی استان دفترچه اقشار صادر کرد که امسال پیش بینی می‌شود این تعداد به ۱۲ هزار نفر برسد.

کارشناس بیمه مددجویان بهزیستی استان ادامه داد: از مجموع کسانی که دفترچه برای آنان صادر شده است ۱۵۰ نفر معتاد تحت درمان و یا بهبود یافته هستند.

کارشناس بیمه مددجویان بهزیستی استان گفت: امسال سعی داریم که برای ۴۰۰ معتاد تحت درمان و یا بهبود یافته دفترچه صادر شود.

صالحی افزود: مددجویانی که دفترچه بیمه دریافت می‌کنند خانواده درجه یک آن‌ها شامل همسر و فرزند از خدمات بیمه بهره‌مند خواهند شد.

او اضافه کرد: فهرست متقاضیان بیمه دفترچه تا ۲۸ تیرماه تکمیل و به بیمه سلامت ارسال می‌شود البته بعد از این تاریخ معمولا سهمیه‌ای برای استان در نظر گرفته خواهد شد تا متقاضیان تازه شناسایی شده هم معرفی شوند.

صالحی گفت: بیمه اقشار سلامت در زمینه‌های تهیه دارو، بستری و ویزیت به مددجویان خدمات می‌دهد.

به گفته او، هر مددجویی که در بهزیستی پرونده داشته باشد مشمول دریافت دفترچه است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز