ارائه محتواهای آموزشی در اولین مدرسه تابستانی مجازی هلال‌احمر توسط استان قزوین

۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۲:۱۸:۰۰
کد خبر: ۱۰۳۳۳۹۳
ارائه محتواهای آموزشی در اولین مدرسه تابستانی مجازی هلال‌احمر توسط استان قزوین
معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: فیلم‌های آموزشی مخاطرات و کمک‌های اولیه ، تهیه شده در این معاونت با عنوان مدرسه ی تابستانی مجازی ، در صفحات شبکه‌های اجتماعی رسمی هلال احمر در سطح کشوری منتشر می شود.

به گزارش برنا از قزوین؛ تهمینه ابراهیمی با بیان این خبر اظهار داشت: اولین مدرسه تابستانی هلال احمر با هدف کاهش آسیب به مردم و با شعار "خانواده آماده در مخاطرات" از ابتدای مردادماه آغاز به کار می کند که محتواهای ارائه شده در این مدرسه مجازی توسط این معاونت ارائه شده است.

 

وی با بیان اینکه فیلم‌های آموزشی مخاطرات و کمک‌های اولیه در 44 سرفصل آموزشی در این مدرسه مجازی ارائه خواهد شد ادامه داد: ارزیابی بیمار، تنفس مصنوعی، خفگی، علائم حیاتی، خونریزی‌ها، شکستگی‌ها، قطع اندام، آتل بندی، غش، صرع، مسمومیت‌ها، زخم‌ها، سکته قلبی، سوختگی‌ها، وظایف پیش از زلزله، وظایف در حین زلزله و ... از جمله سرفصلهایی است که در این مدرسه ارائه خواهد شد.

 

ابراهیمی عنوان کرد: این محتواهای آموزشی هر روز ساعت 19 در شبکه های اجتماعی اینستاگرام به آدرس Iranian_Rcs و شبکه آپارات نیز به آدرس Iranian_rcs ارائه خواهد شد.

 

وی افزود: در پایان آموزش‌ها با برگزاری امتحان مجازی، به شرکت کنندگان گواهی حضور در دوره اعطا خواهد شد و تمامی افراد بالای 12 سال می توانند در این دوره شرکت کنند.

 

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان قزوین در پایان اشاره کرد: با توجه به توانمندی ها و همچنین با استفاده از ظرفیت های موجود، این محتواهای آموزشی در این معاونت تهیه و تدوین شده است که این خود نشان از وجود عزم جدی معاونت آموزش و پژوهش این جمعیت برای اثبات توانمندی ها و ظرفیتهای بالا در استان قزوین است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز