معاون فرهنگی و امورجوانان قزوین:

پویش امسال، ازدواج جوانان باهمراهی خیرین است

۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۹:۰۳:۳۷
کد خبر: ۱۰۳۳۵۹۱
پویش امسال، ازدواج جوانان باهمراهی خیرین است
لطفی: طی هفته ازدواج، اداره کل ورزش و جوانان در دومرکز مشاوره خود به صورت رایگان در طول صبح و بعداز ظهر به صورت حضوری و تلفنی به خانواده ها مشاوره خواهد داد.

به گزارش برنا از قزوین، علی لطفی معاون فرهنگی و امورجوانان اداره کل ورزش و جوانان درخصوص برنامه ها و اهداف هفته ازدواج در استان به خبرنگاران گفت: باتوجه به اینکه امسال برگزاری جشن و هرگونه مراسم به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان پذیر نبود یقینا می بایست از برنامه ها و اقدامات اثر بخشی در مسیر تسهیل و رفع موانع ازدواج جوانان استفاده می کردیم. بنابراین برنامه های ما باتوجه به دستورالعمل وزارت ورزش و جوانان و تاکیدی که مدیرکل محترم استان داشتند در فضای مجازی دنبال می شود.

وی افزود: همینطور برای فرهنگ سازی ازدواج آگاهانه جوانان باتوجه به وجود برخی رسومات غلط و نوظهور و تاخیر در سن ازدواج جوانان می بایست از الگوهای مناسب، جوانان فداکار و موفق در این زمینه بهره بگیریم و در این ایام این افراد را معرفی کنیم.

لطفی ادامه داد: خصوصا باید از ظرفیت الگوسازی جوانانی که در این شرایط بدون مراسم و یا خیلی ساده زندگی خود را آغاز کردند استفاده شود.

این مسئول بیان کرد: برای شروع کار، ستاد ساماندهی با حضور استاندار محترم برگزار شد و یکی از دستورات جلسه، استفاده از ظرفیت کلیه دستگاه های اجرایی برای برگزاری پاسداشت هفته ازدواج است.

معاون فرهنگی و امور جوانان گفت: پویش امسال، ازدواج جوانان باهمراهی خیرین است و طی جلسه ای که با خیرین و سازمان های مردم نهاد فعال در این حوزه داشتیم قرار بر این شد برای هفته ازدواج معاونت جوانان بتواند در کنار این عزیزان حداقل 150 جهیزیه را تهیه و به دست جوانان برساند. همچنین در این هفته اداره کل ورزش و جوانان که متولی برگزاری دوره های پیش از ازدواج است در دومرکز مشاوره خود به صورت رایگان در طول صبح و بعداز ظهر به صورت حضوری و تلفنی به خانواده ها مشاوره خواهد داد.

وی افزود: رویکرد بعدی ما تقدیر از الگوهای جوانان موفق و زوجینی است که در حال حاضر زندگی را ساده گرفته و یا در شرایط کرونا فداکاری کرده اند و قطعا اولویت ما زوجین و خانواده کادر درمان هستند که در این شرایط خدمات ارزنده ای را به بیماران ارائه می دهند.

لطفی ادامه داد: کمپین بعدی که ما در این هفته درحال پیگیری هستیم، با همراهی رسانه صورت میگیرد و از کارشناسان خبره دعوت به عمل می آید تا در موضوعات مختلف ازدواج خصوصا ازدواج آگاهانه، فرزند پروری، فرزند آوری، مهریه و موارد این چنینی نکات ارزشمندی را در این شرایط به خانواده ها ارائه بدهند. بنابراین امسال رویکرد هفته ازدواج بیشتر تاکید بر فضای مجازی و تقدیر از الگوهای ارزنده با همراهی موثر خیرین است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز