درافشانی:

ویژه برنامه های دهه امامت و ولایت در قزوین برگزار می شود

۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۱۳:۰۷:۵۰
کد خبر: ۱۰۳۷۷۳۲
ویژه برنامه های دهه امامت و ولایت در قزوین برگزار می شود
درافشانی؛ معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: همزمان با دهه امامت و ولایت ( عید قربان تا غدیر خم ) ویژه برنامه های متنوعی در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش برنا از قزوین، محمد درافشانی افزود: با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا در جامعه برای جلوگیری از تجمعات در سطح شهر، امسال برنامه های دهه امامت و ولایت در بستر فضای مجازی یا به صورت بسیار محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

درافشانی گفت: تلاش داریم تا با اجرای این برنامه ها ضمن ایجاد نشاط اجتماعی و افزایش دانش دینی شهروندان؛ با زبان شیوای هنر پیام عید قربان و عید بزرگ غدیر خم را به شهروندان اطلاع رسانی کنیم.

تصویر سازی اشعار ویژه عید غدیر خم

درافشانی ادامه داد: برگزاری مسابقه تصویر سازی اشعار به مناسبت عید غدیر خم ویژه رده سنی جوانان و بزرگسالان از جمله برنامه‌های شهرداری قزوین به مناسبت دهه امامت و ولایت است.

برگزاری مسابقه نقاشی یک خانواده شاد در قزوین

وی برگزاری مسابقه نقاشی «یک خانواده شاد» را از دیگر برنامه های دهه ولایت و امامت اعلام کرد که با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و بنیاد زنان محجبه استان قزوین برگزار می شود.

اجرای ویژه برنامه استعداد یابی شهر بانشاط و زیبای من

درافشانی از اجرای برنامه استعداد یابی شهر بانشاط و زیبای من «در حوزه نوازندگی، خوانندگی پاپ و سنتی، طنز، استندآپ و تزئینات خانگی» در دهه امامت و ولایت خبر داد و گفت:این برنامه ویژه گروه سنی نوجوانان با مشارکت صدا و سیما مرکز استان قزوین برگزار می شود.

تولید برنامه های شاد فرهنگی در فضای مجازی

این مسئول تولید برنامه های مختلف فرهنگی در بستر فضای مجازی نظیر « نماهنگ برای اعیاد پیش رو، تهیه و تولید برنامه های جنگی به صورت مقطعی،اجرای دونوازی، استندآپ، تقلیدصداو اجرای نقالی و شاهنامه خوانی، داستان شعر، قصه گویی، برنامه های عروسکی با محتوای آموزش شهروندی ( یک تا 3 دقیقه ای)» در بستر فضای مجازی را از دیگر برنامه هایی که برای این دهه مبارک پیش بینی شده است.

برگزاری مسابقه کتابخوانی «شهابی در شب»/لباهنگ ویژه غدیرخم

این مسئول افزود: از دیگر برنامه های دهه امامت و ولایت می توان به برگزاری مسابقه کتابخوانی «شهابی در شب» ویژه رده سنی بزرگسالان و مسابقه «لباهنگ عید غدیر خم» ویژه رده سنی نوجوانان و جوانان اشاره کرد.

آذین بندی میادین و معابر مناطق شهری قزوین

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین در خاتمه گفت: مشارکت با مساجد و هیأت های مذهبی در برگزاری ویژه برنامه های اعیاد قربان تا غدیرخم و همچنین  فضا سازی شهری در تیربردها و آذین بندی میادین و معابر مناطق شهری قزوین از دیگر اقدامات شهرداری به مناسبت دهه امامت و ولایت است.

 

نظر شما