پرداخت تسهیلات کرونا به باشگاه های ورزشی

۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۰:۲۷:۲۰
کد خبر: ۱۰۳۸۱۵۹
پرداخت تسهیلات کرونا به باشگاه های ورزشی
افسانه حسن نایبی گفت: کلیه موسسان اماکن و باشگاه های ورزشی، مربیان و هیات های ورزشی دارای مجوز که در ایام کرونا خسارت دیده اند میتوانند از تسهیلات بهره مند شوند.

به گزارش برنا از قزوین، معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: پیرو جلسه اداره کل ورزش و جوانان استان با مسئولین استانداری قزوین، مقرر شد تا تسهیلات کرونا در ورزش تا سقف ۱۶ میلیون تومان و بدون ضامن پرداخت شود.

افسانه حسن نایبی افزود: درجلسه روز شنبه استانداری قزوین که با حضور مسئولین و  مدیران عامل بانک های استان درسالن مدیریت  بحران برگزارشد، مصوب گردید تا بانک ها در جهت پرداخت تسهیلات به باشگاه های ورزشی اقدام و در جهت حمایت از اقشار آسیب دیده کرونا، بدون ضامن و تنها با ارائه چک یاسفته به ارائه تسهیلات زیرمبلغ ۱۶ میلیون تومان اقدام نمایند.

همچنین موسسان، مدیران و مربیان باشگاه های ورزشی در مواجه با مشکل برای دریافت وام میتوانند به معاونت ورزشی جهت پیگیری امور مراجعه کنند.

این مسئول در پایان گفت: جامعه ورزش که واجد دریافت تسهیلات می باشند تا ۱۵ مرداد ماه فرصت دارند در ساعت ۷ صبح الی ۱۹ عصر به معاونت ورزشی این اداره کل مراجعه و ثبت نام نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز