پرداخت تسهیلات کم بهره به فرهنگ، هنر و رسانه استان قزوین

۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۲۰:۴۴:۱۱
کد خبر: ۱۰۳۸۴۸۳
پرداخت تسهیلات کم بهره به فرهنگ، هنر و رسانه استان قزوین
مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان قزوین گفت: با پی گیری این اداره کل و همراهی استانداری ، تسهیلات کم بهره به اهالی فرهنگ، هنر و رسانه قزوین تعلق می گیرد.

به گزارش برنا از قزوین، محمدحسین اسماعیلی با بیان این مطلب افزود: در این خصوص ، هماهنگی های لازم صورت پذیرفته و ۱۳۳ واحد از مشاغل و صنوف فرهنگی و هنری و رسانه ای برای دریافت ۱۷ میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریال تسهیلات با سود ۴ درصدی از طریق صندوق کارآفرینی امید به بانک های عامل استان معرفی شده اند.

وی ضمن تاکید بر آسیب دیدن بخش فرهنگ ،هنر و رسانه استان در بحران کرونا ادامه داد: علاوه بر هماهنگی های انجام شده با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جذب تسهیلات برای مراکز فرهنگی و هنری و هنرمندان ، در تلاشیم تا از ظرفیت ها استانی نیز برای حمایت این بخش بهره گیری نماییم.

وی اظهار داشت: با دستور استاندار محترم و مصوبه نشست ۱۰۹ شورای فرهنگ عمومی نیز ، مقرر شد تا به موسسات فرهنگی و مهدهای قرآنی در مجموع تا سقف ۵ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره ی بانکی و از سوی شهرداری نیزمبلغ ۳ میلیارد ریال کمک بلاعوض پرداخت شود.  

 اسماعیلی اضافه کرد: این در حالی است که در ماه گذشته نیز با تاکید و دستور استاندار محترم تسهیلات قرض الحسنه در  اختیار ۱۰۰ نفر از اهالی رسانه استان که در بحران کرونا آسیب دیده اند قرار گرفت.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان تاکید کرد: اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه قزوین تا ۱۵ مرداد فرصت دارند تا با ثبت نام در سامانه کارا تقاضای استفاده از تسهیلات کرونایی را ثبت نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز