پیام تبریک مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین به مناسبت روز خبرنگار

۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۱۵:۱۹:۳۳
کد خبر: ۱۰۴۰۴۶۶
پیام تبریک مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین به مناسبت روز خبرنگار
عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در پیامی؛17 مرداد ماه روز خبرنگار را به جامعه پرتلاش رسانه استان بویژه رسانه های فعال در عرصه ورزش و جوانان تبریک گفت.

به گزارش برنا از قزوین؛ عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در پیامی 17 مرداد ماه روز خبرنگار را به جامعه پرتلاش رسانه استان بویژه رسانه های فعال در عرصه ورزش و جوانان تبریک گفت.

متن کامل این پیام بدین شرح می باشد:

بسم ا...الرحمن الرحیم

خبر، مفهوم سیّال زندگی در فراز و نشیب های روزگار و طنین صادقانه حوادث و رویدادها است. ییام آوران عرصه رسانه، راویان رویدادها و طلایه داران راستین خبر در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مسیر اعتدال را با مشعل فروزان روشنگری و چشمانی باز و زبانی گویا پیموده؛ با واژگان سازی برآمده از حقایق، آگاهی بخشی به جامعه را پیشه ارزشمند خود دارند.

با گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شهید زنده یاد محمود صارمی که در راه انجام رسالت خطیر خویش به لقاء ا... پیوست، اینجانب بر خود وظیفه می دانم تلاش صادقانه،عدالت، صداقت، امانت داری و پایندی به منشور حقوق حرفه ای این قشر را در قبال جامعه و مخاطبان پاس داشته، مراتب قدردانی خود را از جامعه رسانه ای و خبری استان همزمان با فرا رسیدن 17 مردادماه سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار اعلام دارم.از درگاه خداوند سبحان سلامتی و توفیقات شما را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی در ظلّ عنایات حضرت ولی عصر (عج) و زعامت داهیانه مقام معظم رهبری مسألت می نمایم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز