رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت:

نظارت‌ها بر حوزه بازار قزوین تشدید می‌شود

۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۱۵:۱۷:۳۶
کد خبر: ۱۰۴۰۴۷۵
نظارت‌ها بر حوزه بازار قزوین تشدید می‌شود
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: با توجه به فرارسیدن ماه محرم و صفر، نظارت‌ها بر بازار و مراکز صنفی استان با همکاری دستگاه‌ها تشدید می‌شود تا جلوی افزایش قیمت‌ها گرفته شود.

به گزارش برنا از قزوین، عزیزالله افضلی در کارگروه تنظیم بازار استان قزوین، بیان کرد: باید گشت‌های مشترک نظارتی استان در هر هفته دوبار انجام شود و در حوزه تولید نیز نظارت‌های پررنگ‌تری صورت گیرد.

وی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا ارقام خیلی از اقلام مصرفی واقعی نیست و همین موضوع میزان تولید کالاهای مصرفی و توزیع درست آنها در بازار را با مشکلاتی مواجه کرده است.

افضلی افزود: از سوی دیگر نظارت بر بازار چنانکه باید مطلوب نبوده است و باید با افزایش نظارت‌ها برای پاسخگویی مناسب به مردم تلاش کنیم.

این مسئول ادامه داد: با توجه به شرایط تولید بخش کشاورزی استان باید با بهره گیری از الگوی تنظیم بازار کشور بخشی از نیازهای استان را تامین کنیم.

افضلی تصریح کرد: به عنوان مثال قزوین در تولید گوشت مرغ و تخم مرغ یک رکن در کشور است و باید با استفاده از ظرفیت دستگاه‌ها این بخش‌ها را در استان مدیریت کرده و محصولات تولیدی را به قیمت مصوب به دست مردم برسانیم.

وی با تاکید بر اصلاح شبکه توزیع استان، گفت: پیشنهاد ما این است که اطلاعات خروج گوشت مرغ از کشتارگاه به صورت روزانه از دامپزشکی تهیه، رصد و هدایت شود و میزانی که قرار است در استان مصرف شود به قیمت مصوب در بازار ارایه گردد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز