معاون عمرانی استاندار قزوین:

واحد‌های مجاور امامزاده حسین(ع) با قیمت بیشتری خریداری شود

۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۲:۵۳:۲۳
کد خبر: ۱۰۴۲۴۲۴
واحد‌های مجاور امامزاده حسین(ع) با قیمت بیشتری خریداری شود
معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: واحد‌های مسکونی پیرامون امامزاده حسین (ع) ۲۰ تا ۳۰ درصد بیشتر از قیمت کارشناسی خریداری شود.

به گزارش برنا از قزوین، علی فرخزاد معاون عمرانی استاندار در جلسه ستاد ساماندهی امامزاده حسین (ع) گفت: با توجه به تورم و افزایش قیمت زیادی که در حوزه ملک و مسکن اتفاق افتاده، باید واحد‌ها یا زمین‌های مسکونی پیرامون امامزاده حسین (ع) را ۲۰ تا ۳۰ درصد بیشتر از قیمت کارشناسی خریداری کرد تا مالکان آن‌ها بتوانند با این پول زمین یا خانه جایگزینی را در جای دیگری از شهر قزوین تهیه کنند.

فرخزاد تاکید کرد: در تملک واحد‌ها یا زمین‌های مسکونی حتما رضایت مردم جلب شود.

تکلیف بازنگری در طرح هر چه زودتر مشخص شود

معاون عمرانی استاندار یادآور شد: اداره کل راه و شهرسازی زمین‌هایی را به ارزش حدود ۹ میلیارد تومان برای تامین پول تملک پلاک‌های ملکی اطراف امامزاده حسین (ع) در اختیار شهرداری گذاشته که شهرداری حدود یک سال پیش این زمین‌ها را فروخته و در جای دیگری هزینه کرده است.

فرخزاد اضافه کرد: با توجه به اینکه قیمت این زمین‌ها ظرف یک سال اخیر ۲ برابر شده، شهرداری باید در مدت یک ماه این ۹ میلیارد تومان را به راه و شهرسازی برگرداند، بنابراین مجری طرح باید با این دیدگاه که این بودجه را در اختیار دارد، مذاکرات با مردم برای انجام تملک‌ها را شروع کند.

او با بیان اینکه مردم محله دباغان از وضعیت اجرای طرح توسعه امامزاده حسین (ع) واقعاً گله‌مند هستند، ادامه داد: اگر قرار است در طرح تملک بازنگری کنیم باید این کار هرچه سریع‌تر انجام شود تا مردم این محله از بلاتکلیفی خارج شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز