نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

گشایش در تولید و اقتصاد مصداق اقامه نماز است

۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۱:۱۶:۱۸
کد خبر: ۱۰۴۲۹۰۸
گشایش در تولید و اقتصاد مصداق اقامه نماز است
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار مدیران شرکت شهرک‌های صنعتی استان ،گشایش در تولید و اقتصاد را مصداق اقامه نماز دانست.

به گزارش برنا از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده، ولی فقیه در استان در دیدار مدیران شرکت شهرک‌های صنعتی استان گفت: کسانی که مردم را از فقر نجات می‌دهند و تولید با کرامت را در جامعه رونق می‌بخشند، اقامه کنندگان نماز هستند و امروز گشایش در تولید و اقتصاد مصداق اقامه نماز است.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: خیلی وقت‌ها با کسانی مواجه می‌شویم که برای رفع مشکلاتشان درخواست ۵۰۰ هزار تومان تسهیلات دارند و این موضوع نشانه خوبی نیست و لازم است همه پای کار بیاییم تا مشکلات این قشر از جامعه برچیده شود.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: گاهی دیده‌ایم که یک طلبه در روستایی ضمن حل معضلات اجتماعی، رونق اقتصادی نیز در آن منطقه ایجاد کرده است و این‌ها الگو‌های بسیار ارزشمندی است که می‌توانیم بر آن تولید را رونق داده و شرایط اقتصادی را بهبود ببخشیم.

او اظهار کرد: اگر جامعه را از منظر اقتصادی به سمتی ارتقا دادیم که مردم نیاز به دریافت بسته‌های حمایتی نداشته باشند، به رسالت‌هایمان درست عمل کرده‌ایم.

 

نظر شما