لطفی:

سمن ها نقش موثری در بحران های اخیر داشتند

۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۳:۰۶:۰۳
کد خبر: ۱۰۴۳۰۱۷
سمن ها نقش موثری در بحران های اخیر داشتند
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان قزوین، روز ملی تشکل ها و مشارکت های اجتماعی را تبریک گفت.

به گزارش برنا از قزوین، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان با تبریک روز ملی تشکل ها و مشارکت های اجتماعی گفت: سازمان مردم نهاد که به اختصار سمن نامیده می شود در معنای کلی سازمان هایی هستند که با شخصیت حقوقی مستقل، غیر دولتی، غیرانتفاعی و غیر سیاسی برای انجام فعالیت های داوطلبانه و با گرایش فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و بشر دوستانه بر طبق اساسنامه مدونی که دارند، در چهارچوب قوانین موضوعه کشور فعالیت می کنند.

لطفی ادامه داد: به تعبیری این سازمان ها باوجود اینکه مستقیما بخشی از ساختار دولت به حساب نمی آیند اما به عنوان واسطه بین مردم و دولت و حتی خود جامعه نقش بسیار مهمی ایفا می کنند.

وی افزود: همانطور که مستحضر هستید بخش موثر سازمان های مردم نهاد در بحران های طبیعی کشور ملموس بوده است. برای مثال در بحران سیل در اهواز و لرستان ما نقش این عزیزان را شاهد بودیم، همینطور در بحران شیوع ویروس کرونا و تامین، تهیه و توزیع اقلام معیشتی برای خانواده ها و نیازمندان نیز حضور پررنگی داشتند.

لطفی بیان کرد: معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان دارای ۶۹ سازمان مردم نهاد است. این عزیزان در حیطه های مختلف اشتغال و کارآفرینی، ازدواج و تحکیم خانواده، آسیب های اجتماعی، اوقات فراقت و دیگر حوزه ها در حال فعالیت هستند.

این مسئول در پایان گفت: از همه جوانان عزیز خواهش میکنم به ما بپیوندند و یقینا اداره کل ورزش و جوانان این بزرگواران را حمایت می‌کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز