آزادسازی چهار هکتار از اراضی راکد صنعتی در قزوین

۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۰:۰۲:۳۸
کد خبر: ۱۰۴۶۲۶۹
آزادسازی چهار هکتار از اراضی راکد صنعتی در قزوین
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت:چهار هکتار از اراضی راکد شهرک‌های صنعتی تقاضا محور آزادسازی و خلع ید شده است.

به گزارش برنا از قزوین، خانپور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گفت: از ۴۷ پرونده بررسی شده، ۱۳ مورد به فسخ قطعی منجر و چهار هکتار از اراضی راکد صنعتی شهرک‌های تقاضا محور آزادسازی و خلع ید شده و برای جذب سرمایه گذاران دارای اهلیت صنعتی، مجددا به متقاضیان واجد صلاحیت واگذار و یا در مرحله واگذاری است.

خانپور تصریح کرد: در صورت عدم اجرای تعهدات از سوی سرمایه گذاران در مهلت تعیین شده، اراضی واگذار شده پس از سیر مراحل قانونی بازپس گرفته و قرارداد‌های منعقد شده آنان با شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین فسخ می‌شود.

وی با بیان اینکه برای آماده سازی اراضی در شهرک‌های صنعتی به منظور استقرار واحد‌های تولیدی از اعتبارات دولتی هزینه شده است، افزود: سرمایه گذارانی که به تعهدات خود برای ساخت و راه اندازی واحد‌های تولیدی اقدام نمی‌کنند، این اراضی از آن‌ها خلع ید شده و به سرمایه گذاران جدید واگذار می‌شود.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان افزود: در سال جهش تولید و در راستای فعالسازی قرارداد‌های راکد و تاکید بر آزاد سازی اراضی خلع ید شده و واگذاری آن به سرمایه گذاران جدید و احیاء واحد‌های تولیدی و طرح‌های صنعتی راکد در شش ماهه دوم سالجاری سه جلسه دیگر تشکیل خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز