امروز رخ داد؛

بهره‌برداری از ۵ پروژه شهرداری قزوین با حضور معاون رئیس جمهور

۱۳۹۹/۰۶/۰۳ - ۱۳:۲۵:۲۰
کد خبر: ۱۰۴۸۸۳۲
بهره‌برداری از ۵ پروژه شهرداری قزوین با حضور معاون 
رئیس جمهور
پنج پروژه شهرداری قزوین با اعتبار ۱۲۸میلیارد ریال با حضور نوبخت، معاون رئیس جمهور به بهره برداری رسید.

به گزارش برنا از قزوین، نوبخت، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در حاشیه افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری قزوین در بوستان باراجین گفت: در سال‌های اخیر به واسطه تلاش‌های مدیران دولتی، رشد و شتاب فزاینده‌ای در مسیر توسعه استان قزوین صورت گرفته است و خدا را شاکرم که هر بار به استان قزوین آمده ام، این استان با رشد و توسعه رو به رو بوده است.

افتتاح سافاری‌ پارک قزوین تا پایان دولت دوازدهم

حکمت الله داوودی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین نیز در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری قزوین در بوستان ملی باراجین اظهار کرد: دریاچه مخزنی باراجین، توسط مهندسان ایرانی ساخته و با هزینه هشت میلیارد تومان احداث شده است.

وی افزود: این سد با ویژگی خاص، آب مورد نیاز بوستان ملی باراجین را با سامانه نوین آبیاری تأمین می‌کند و از منظر گردشگری خانواده‌ها نیز از فضای دریاچه می‌توانند استفاده کنند.

داوودی افزود: در گذشته آتش نشانان مجبور بودند به نقاط دیگری برای تمرین و آموزش بروند، اما با افتتاح این مجموعه آموزش غواصی آتش‌نشانی شهر قزوین در این دریاچه صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: با افتتاح این دریاچه هیئت قایقرانی که برای تمرین به استان گیلان می‌رفتند، امروز دیگر می‌توانند برای تمرین از این دریاچه استفاده کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه پروژه پارک هفت دره، به صورت سافاری پارک در حال آماده سازی است، ادامه داد: سه دره از این پروژه امروز آماده شده و بقیه دره‌ها نیز در حال احداث و عمران است.

وی تصریح کرد: اگر این پرروژه به اتمام برسد و فاز‌های آن تکمیل شود، نخستین سافاری‎‌پارک خاورمیانه است که راه اندازی می‌شود، لذا برای اتمام کار ساخت این پروژه، نیاز به کمک سازمان برنامه داریم و امیداوربم بتوانیم تاپایان دولت دوازدهم سافاری پارک قزوین را آماده بهره‌برداری کنیم.

داوودی یادآور شد: استان قزوین به لحاظ مسافر عبوری موقعیت ویژه‌ای دارد و مسافران زیادی از قزوین عبور می‌کنند، لذا این بوستان ملی می‌تواند پذیرای میهمانان و مسافران عبوری باشد که در حال گذر از قروین هستند.

 

نظر شما