لَب پَر از بینش و نگرش «انسانیت در عاشورا» در قزوین برگزار می شود

۱۳۹۹/۰۶/۰۶ - ۱۳:۴۴:۴۴
کد خبر: ۱۰۵۰۴۲۵
لَب پَر از بینش و نگرش «انسانیت در عاشورا» در قزوین برگزار می شود
معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین از برگزاری مسابقه نگارش جوانان بشردوست اهل هلال پیرامون صحنه هایی از عاشورا در قزوین خبر داد.

به گزارش برنا از قزوین؛ نادر میرزایی با بیان اینکه این مسابقه پیرامون صحنه هایی از عاشورا است که نشان از انسانیت و اخلاق دارد در ادامه اظهار داشت: همزمان با ماه محرم و ایام سوگواری سالار شهیدان، معاونت جوانان این جمعیت، اقدام به برگزاری مسابقه نگارش، لَب پَر از بینش و نگرش «انسانیت در عاشورا» کرده است.

وی افزود: در این سوگواره ادبی که با هدف زنده ‌نگاه‌ داشتن یکی از ناب ترین و الهام بخش ترین  مفاهیم عاشورا یعنی انسانیت برگزار می‌شود، تلاش می شود صحنه هایی از عاشورا که پیام آور اخلاق، عدالت طلبی و انسانیت  است توسط جوانان بشردوست اهل هلال به نگارش در آید.

میرزایی با بیان اینکه به 5 نوشته برگزیده لوح و هدیه دبیرخانه لَب پَر از بینش و نگرش اهدا خواهد شد در ادامه افزود: منابع برداشت موضوع می تواند از کتب، مقالات، فیلم، سریال و سخنرانی های معتبر و در  5 سطر کاغذ A4  باشد.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین در پایان اشاره کرد: جوانان بشردوست اهل هلال می توانند تا اربعین حسینی، 17 مهر ماه 1399 آثار خود را به امور جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان محل زندگی خود تحویل نمایند.

 

نظر شما