مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها:

توزیع گاز مایع باید بصورت منظم و مستمر به خانوارهای فاقد گاز شهری صورت گیرد

۱۳۹۹/۰۶/۰۶ - ۱۳:۴۲:۴۲
کد خبر: ۱۰۵۰۴۳۲
توزیع گاز مایع باید بصورت منظم و مستمر به خانوارهای فاقد گاز شهری صورت گیرد
مدیر کل دفتر شهری تاکید کرد: تمامی شرکت ها و عاملین پخش کننده گاز مایع موظفند تمامی استاندارد های لازم در توزیع گاز مایع را رعایت نمایند.

به گزارش برنا از قزوین، مصطفی صالحی در جلسه پیرامون بررسی مشکلات نحوه توزیع کپسول های گاز مایع ضمن اشاره به نزدیک شدن به فصل سرما و محرومیت برخی مناطق از گاز شهری خاطر نشان کرد: باید با مدیریت صحیح، تمامی شهروندان فاقد گاز شهری، از گاز مایع برخوردار خواهند شد. 

برای تسهیل و تسریع این امر سامانه اینترنتی صدف توسط شرکت نفت راه اندازی شده است که شهروندان بتوانند با مراجعه به آن حداکثر ظرف 24 ساعت سهمیه گاز مایع خود را از عاملین پخش دریافت نمایند.

او در این رابطه افزود:  توزیع گاز مایع اگر بصورت دقیق و با نظارت فرمانداریها ، بخشداریها و دهیاریها انجام شود مشکلی در توزیع و پخش آن نخواهیم داشت و همه افراد میتوانند در موعد مقرر و با قیمت مصوب سوخت مورد نیاز خود را تامین نمایند. 

صالحی در ادامه ضمن اشاره به  نیاز به گاز مایع در مناطق صنعتی و اصناف خاطر نشان کرد: میزان تخصیص گاز مایع متناسب با نوع و میزان مصرف، باید به گونه ای باشد که نیاز تمامی افراد برطرف شود که البته تمامی شهروندان باید دستگاه های اجرایی را در توزیع و تخصیص سوخت یاری نمایند به گونه ای که در حق کسی اجحاف نشود.

وی ادامه داد:  تمامی شرکت ها و عاملین پخش کننده گاز مایع موظفند تمامی استاندارد های لازم  در توزیع گاز مایع را رعایت نمایند و در صورت عدم رعایت استاندارد های لازم از جمله موارد فوق بحرانی، اداره استاندارد با مدیران خاطی برابر قانون برخورد نماید.

وی در پایان از تمامی خانوار ها، مراکز صنعتی، اصناف و کلیه مصرف کنندگان این سوخت خواستار ثبت نام هر چه سریعتر در سامانه صدف شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز