معرفی ۱۲ شرکت در قزوین به تعزیرات حکومتی

۱۳۹۹/۰۶/۱۵ - ۰۸:۳۸:۱۰
کد خبر: ۱۰۵۳۵۸۷
معرفی ۱۲ شرکت در قزوین به تعزیرات حکومتی
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: ۱۲ شرکت بزرگ استان به خاطر اعلام نکردن موجودی انبارهایشان در سامانه جامع انبارها به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

به گزارش برنا از قزوین، عزیزالله افضلی با اشاره به آمار پرونده‌های متشکله حوزه نظارت این سازمان طی 5 ماهه سال 1399 اظهار داشت: 12 شرکت بزرگ استان به خاطر عدم ثبت نام و درج نکردن موجودی انبارهایشان و سایر اطلاعات مربوطه در سامانه جامع انبارها، بر اساس تبصره 4 ماده 18 قانون مبارزه با قاچاق کالا جهت برخورد قضائی به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی با تاکید بر لزوم رصد و پایش جدی انبارهای عمده کالا در استان قزوین گفت: در 5 ماه ابتدایی سال جاری 513 مورد بازرسی در حوزه انبارهای عمده کالا انجام دادیم که 14 پرونده‌ قاچاق در این حوزه تشکیل شده که ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف‌شده در آنها 9 میلیارد و 668 میلیون تومان بوده است.

افضلی همچنین به بازرسی‌های صورت‌گرفته از انبارهای خرد و کوچک استان اشاره کرد و افزود: در این انبارهای مربوط به لوازم آرایشی و بهداشتی، تجهیزات پزشکی، طلا و جواهر، کیف، کفش، چای، پوشاک، سوخت، باطری خودرو، تلفن همراه، سیگار، آرد، لامپ، لوازم خانگی و مواد غذایی را بازرسی کردیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز