معاون عمرانی استاندار:

عوارضی مهرگان به قزوین برای خودرو‌های پلاک عمومی به صورت پیمایشی انجام می شود

۱۳۹۹/۰۶/۱۷ - ۱۰:۲۰:۲۰
کد خبر: ۱۰۵۴۷۵۷
عوارضی مهرگان به قزوین برای خودرو‌های پلاک عمومی به صورت پیمایشی انجام می شود
معاون عمرانی استاندار اظهار داشت: بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته، در حال حاضر پیمایشی شدن عوارضی مهرگان به قزوین برای خودرو‌های پلاک عمومی نظیر تاکسی ها، بیش از یک ماه است که انجام می‌شود.

به گزارش برنا از قزوین، فرخزاد، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گفت: تاکنون جلسات مختلفی به اتفاق آقای جمالی پور استاندار با آقای اسلامی وزیر راه و شهرسازی برگزار کردیم و وی صراحتاً اعلام کرد و گفت که موضوع پیمایشی شدن عوارضی مهرگان به قزوین انجام خواهد شد.

وی افزود: به دلیل اینکه موضوع پیمایشی شدن عوارضی مهرگان به قزوین باید توسط مسئولان کشوری و خارج از استان تحقق می‌یافت، اما این وعده‌ها به صورت کامل محقق نشده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خاطرنشان کرد: یک مرحله با حکم قضایی، دوربین‌های عوارضی را جمع آوری کردیم و در مصوبه شورای تأمین استان هم این موضوع مطرح شد و به تصویب رسید و اگر از سوی مسئولان کشوری این موضوع حل و فصل نشود، با توجه به حکم قضایی موجود، دوربین‌ها به صورت موقت از مدار خارج می‌شوند و تا زمانی که مسئولان کشوری به وعده‌های خود عمل نکنند، این روند ادامه خواهد داشت.

این مسئول ادامه داد: این خواسته جدی مردم مهرگان است، زیرا تنها جاده دسترسی مردم مهرگان به منازل خود، استفاد از اتوبان قزوین- کرج است.

فرخزاد گفت: بر اساس وعده‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته، در حال حاضر پیمایشی شدن عوارض خودرو‌های پلاک عمومی نظیر تاکسی ها، بیش از یک ماه است که انجام می‌شود.

وی افزود: رقم عوارضی برای کل اتوبان قزوین به تهران و بالعکس ۱۲۰۰ تومان است که به ۳ قسمت تقسیم شده که قیمت اولین قسمت، از مهرگان به قزوین ۴۰۰ تومان تعیین شده است.

معاون عمرانی استاندار گفت: پلاک‌های شخصی و یا عمومی که تردد آن‌ها بیش از یک بار در صبح و یک بار در بعد از ظهر باشد، ۵۰ درصد ۴۰۰ تومان را پرداخت خواهند کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز