صدور مجوز بهره برداری تله سیژ کامان

۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۲۰:۲۰:۳۴
کد خبر: ۱۰۵۵۷۶۰
صدور مجوز بهره برداری تله سیژ کامان
مدیرکل استاندارد استان قزوین گفت: مجوز بهره‌برداری تله سی یژ کامان بعد از رفع ایرادات فنی صادر شد.

به گزارش برنا از قزوین، سیروس صارمی مدیرکل استاندارد  استان در  جلسه شورای استاندارد استان گفت: تله سی یژ کامان به علت بهره‌مندی از دستگاه‌های دست دوم وارداتی، اجازه فعالیت نداشت و این مجموعه در سال‌های گذشته از سوی اداره کل استاندارد قزوین پلمپ شده بود.

وی اضافه کرد: برای بهره‌برداری دوباره از این مجموعه ظرف مدت ۶ ماه ایرادات فنی رفع شد و سرانجام زمینه استفاده از این وسیله به عنوان یک سرمایه ملی فراهم آمد.

مدیرکل استاندارد استان گفت: در حوزه شاخص مصرف انرژی و ایمنی آسانسور‌ها هم با کمک دفتر فنی سازمان مدیریت و کارشناسان استاندارد، دستورالعملی نوشته شده که در صورت تصویب کار بزرگی در سطح کشور صورت می‌پذیرد و این مساله همچنین می‌تواند الگوی سایر استان‌ها نیز باشد.

وی درباره استفاده از وسایل بازی استاندارد در بازیگاه‌ها هم گفت: بسیاری از وسایل موجود به علت غیراستاندارد بودن باید جمع‌آوری شوند و از شهرداران نیز خواسته شده است  تا در این رابطه از محصولات شرکت‌های معتبر و دارای نشان استاندارد استفاده کنند.

مدیرکل استاندارد استان به طرح بازنگری استاندارد سرکه در استان اشاره کرد وافزود: انجام این مساله به خاطر وجود کالا‌های بی شمار تقلبی در بازار، مطرح و در شورای پژوهشی نیز مورد قبول واقع شده و فرآیند آن نیز در دانشگاه بین‌المللی امام (ره) در حال انجام است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز