دختران شهرداری و جوانگرایی در بسکتبال

۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۰۹:۳۲:۱۵
کد خبر: ۱۰۵۵۹۰۷
دختران شهرداری و جوانگرایی در بسکتبال
سرمربی تیم بسکتبال بانوان شورا وشهرداری: در اولین سال ورودمان پس 6 سال دوری از لیگ به مقام و سکو نمی اندیشیم

افسانه حسن نایبی در گفت و گو با خبرگزاری برنا گفت: تیم بسکتبال بانوان شورا وشهرداری قزوین، باترکیبی جوان درمسابقات لیگ برترشرکت میکند.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان شورا وشهرداری افزود: این تیم طی دوسال اخیر توانست باشاکله ای جوان درلیگ دسته صاحب عنوان سومی وقهرمانی گردد و همچنین در لیگ برترنیز درنظردارد فارغ ازنتیجه به جوانگرایی بپردازد.

وی ادامه داد: فلسفه مربیگری من جوانگرایی است و ریسک آنرا هم میپذیرم به همین دلیل به خانم مژگان خدادادی فرصت انتخاب دادیم تا این فصل برای حفظ آرمانهای خود، هویت ملی وجایگاهش، درباشگاه دیگری بازی کند.

حسن نایبی بیان کرد: من اعتقاددارم بااین نگرش، بازیکنانی درآینده به جمع تیم ملی خواهند پیوست، وآینده ازآن ماخواهد بود تا انشااله درسالهای آتی بااقتدار و انسجام و کسب تجربه سکوی قهرمانی را ازآن خودکند.

این مربی در پایان گفت: ارائه بازی مطلوب فارغ ازنتیجه برد وباخت مهمترین هدف ما است و از آنجایی که در اولین سال ورودمان پس 6 سال دوری از لیگ به مقام و سکو نمی اندیشیم، بدیهی است که تمام تلاش تیم بسکتبال شورا وشهرداری درجهت حفظ جایگاه درلیگ برتر باشد تا در سالهای آتی با اقتدار، انسجام و کسب تجربه سکوی قهرمانی را از آن خود کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز