برگزاری شور عاطفه‌ها در قزوین از ۲۲ شهریور

۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۳:۳۹:۴۷
کد خبر: ۱۰۵۶۱۳۲
برگزاری شور عاطفه‌ها در قزوین از ۲۲ شهریور
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: جشن عاطفه‌ها امسال باعنوان " شور عاطفه‌ها " از ۲۲ شهریور تا ۱۱ مهر برگزار می‌شود.

به گزارش برنا از قزوین، مهرعلی حق گویان مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: جشن عاطفه‌ها امسال با توجه به محدودیت‌های کرونایی و مصادف شدن با ایام عزادای سالار شهیدان باعنوان " شور عاطفه‌ها " و با شعار "همدل می‌شویم برای مهربانی در مهر" از روز شنبه ۲۲ شهریور تا ۱۱ مهرماه برگزار خواهد شد.

حق گویان افزود: در این برنامه علاوه بر دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۴۵۴۰۶ و کد مهربانی #۱*۰۲۸*۸۸۷۷* برای دریافت کمک‌های مردمی در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط حاکم و تغییر فرآیند آموزش به منظور "تأمین ملزومات آموزش غیرحضوری" انتظار داریم با دریافت کمک‌های نقدی بیشتر امکان خرید تجهیزات مربوطه برای دانش آموزان فراهم شود.

به گفته مدیرکل کمیته امداد استان، در استان قزوین هزار و ۸۵۰ دانش آموز برای استفاده از آموزش مجازی نیاز به تبلت یا گوشی هموشمند دارند.

حق گویان افزود: پایگاه‌های نمادین جمع آوری کمک‌های مردمی با عنوان "شور عاطفه ها" روز پنج شنبه ۲۷ شهریور ماه در استان برپا می‌شود.

این مسئول بیان کرد: در جشن عاطفه‌های سال قبل مردم نیکوکار و نوعدوست استان بیش از سه میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند کمک کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز