امام جمعه قزوین:

جلب اعتماد مردم مهمترین مؤلفه در عرصه خیّری است

۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۳:۴۶:۳۹
کد خبر: ۱۰۵۶۱۴۲
جلب اعتماد مردم مهمترین مؤلفه در عرصه خیّری است
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: جلب اعتماد مردم در مسیر خیری مهمترین مؤلفه محسوب می‌شود و اعتمادسازی می‌باید دغدغه اصلی در این عرصه باشد.

به گزارش برنا از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در دیدار مدیرکل و معاونین سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اظهار کرد: برای اعتمادسازی لازم است خیران به صورت عملی ببینند که مسئولان و متولیان امر به امور خیر، اعتقاد راسخ دارند و خودشان نیز در این عرصه پای کار هستند و در امر خیر علاوه بر کار سازمانی مشارکت شخصی نیز دارند.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه روحانیون می‌توانند پل ارتباطی مدرسه با جامعه باشند، خاطرنشان کرد: برای اینکه روحانیون، ائمه جمعه و جماعت بتوانند پل ارتباطی مدارس با جامعه شوند، لازم است ارتباط تنگاتنگی بین آن‌ها ایجاد شود تا روحانیون مشکلات و کمک‌های لازم در این عرصه را به مردم منتقل کنند.

نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: از نظر معنوی و ایمانی در مساجد باید آموزش جدی گرفته شود و در مدارس نیز اهمیت مساجد بیش از پیش تبیین شود تا شاهد حضور بیشتر جوانان در مساجد باشیم و اگر این امر محقق شود عرصه خیری نیز تقویت خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز