جمع آوری ۲۱۴ معتاد متجاهر در استان قزوین

۱۳۹۹/۰۶/۲۲ - ۱۷:۰۲:۰۷
کد خبر: ۱۰۵۷۴۷۵
جمع آوری ۲۱۴ معتاد متجاهر در استان قزوین
مدیر کل بهزیستی استان از جمع آوری ۲۱۴ معتاد متجاهر در پنج ماه نخست امسال خبر داد.

به گزارش برنا از قزوین، علیرضا وارثی مدیر کل بهزیستی استان در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان از جمع آوری ۲۱۴ معتاد متجاهر در پنج ماه نخست امسال خبر داد و گفت: در حال حاضر ۲۳۷ معتاد در کمپ‌های ماده ۱۵ در حال درمان هستند.

قاسمی دادستان قزوین هم در این نشست از اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خواست مصوبات جلسه گذشته بررسی و کم کاری‌ها پیگیری شود.

قاسمی افزود: فعالیت‌های مبارزه با مواد مخدر پشت نامه نگاری‌ها مانده است و مشکلات در این زمینه کاهش نمی‌یابد.

او ادامه داد: باید در این زمینه کار جهادی صورت بگیرد و با دستگاه‌های کم کار برخورد شود.

دادستان قزوین با بیان اینکه ۹۵ درصد از جرایم ریشه در اعتیاد دارد، گفت: سن اعتیاد پایین آمده است و باید کار پیشگیری به طور جدی‌تر دنبال شود.

قاسمی از همکاری نداشتن برخی دستگاه‌ها در اجرای طرح‌های مبارزه با مواد مخدر انتقاد کرد و گفت: بسیاری از خیران آمادگی دارند که در این زمینه به نفع خود مردم کمک کنند.

استاندار هم در این نشست گفت: برای به نتیجه رسیدن یک طرح در حوزه مبارزه با مواد مخدر باید همه دستگاه‌ها با هم تعامل وهمکاری داشته باشند.

جمالی پور بر برگزاری کمیته‌ها و اجرایی شدن مصوبات تاکید کرد.

رحمانی دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان هم در این جلسه گفت: کشفیات مواد مخدر در استان افزایش یافته است و باید در زمینه شناسایی خرده فروشان مواد مخدر فعالیت بیشتری شود.

سرهنگ داود عبدالمالکی جانشین فرمانده انتظامی استان هم در این جلسه از دستگیری ۴۴۶ نفر در حوزه فروش و اعتیاد به مواد مخدر خبر داد.

او افزود: کاشت مواد مخدر یکی از دغدغه‌های اصلی استان و‌کشور است و باید متخلفان در این زمینه برخورد شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز