اداره کل ورزش و جوانان دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی استان شد

۱۳۹۹/۰۶/۲۷ - ۱۹:۴۳:۲۵
کد خبر: ۱۰۶۰۰۸۴
اداره کل ورزش و جوانان دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی استان شد
دستگاه‌های اجرایی برتر استان با حضور مسئولین کشوری و استانی تجلیل شدند.

به گزارش برنا از قزوین، مراسم تقدیر از برگزیدگان خدمت جشنواره شهید رجایی با حضور جمالی پور استاندار قزوین، آیت اله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، سردار عراقی مشاور رئیس ستاد نیرو های مسلح جمهوری اسلامی وحجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران، نمایندگان مجلس شورای اسلامی،معاونان استاندار،مدیران کل و دیگر مسئولان استان در سالن اجتماعات شهید امامی استانداری برگزار شد.

در این نشست از دستگاه‌های اجرایی که بر اساس گروه بندی اعلام شده از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی بالاترین امتیاز را در دو بعد شاخص‌های عمومی و اختصاصی کسب کرده‌اند به عنوان دستگاه برتر تجلیل شد.

 اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین نیز بعنوان دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی شناخته شده و از علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان این دستگاه با اهدای لوح تقدیر  تقدیر بعمل آمد.

 در این لوح تقدیر آمده است؛ در سال جهش تولید لازم می دانیم از تلاشهای ارزنده جنابعالی و تمام مدیران و کارکنان خدوم آن دستگاه در راستای اجرای برنامه‌ها و اعتلای کشور و کسب رتبه برتر ((گروه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی)) در جشنواره شهید رجایی سال 98 قدردانی می نمائیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز