معاون عمرانی استاندار:

تکمیل مجتمع فرهنگی و مذهبی مصلای نماز جمعه تاکستان در دستور کار باشد

۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۵:۳۲:۱۸
کد خبر: ۱۰۶۴۳۴۵
تکمیل مجتمع فرهنگی و مذهبی مصلای نماز جمعه تاکستان در دستور کار باشد
معاون عمرانی استاندار خاطرنشان کرد:با توجه به کمبود اماکن فرهنگی در تاکستان تکمیل مجتمع فرهنگی و مذهبی مصلای نماز جمعه می تواند بسیار موثر واقع شود.

به گزارش برنا از قزوین؛ علی فرخ زاد در جلسه بررسی پروژه در حال ساخت مجتمع فرهنگی، مذهبی و مصلی نماز جمعه تاکستان با حضور آیت الله علی اسلامی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان،جمالی پور استاندار، موسوی امام جمعه شهر شال، مبارک قدم مدیرکل راه و شهرسازی، پیرمرادی مدیرکل دفتر فنی و حمل و نقل ترافیک و دیگر مسئولین در محل سالن جلسات معاونت عمرانی برگزار شد،ساخت این مجتمع را بسیار مهم دانست و گفت:با توجه به جمعیت تاکستان و کمبود جدی اماکن فرهنگی، مذهبی و درمانی در این شهر احداث این مجموعه می تواند بسیار موثر واقع شود.

وی در خصوص تامین مالی برای تکمیل پروژه گفت: می توان بخشی از هزینه پروژه را از طریق فروش زمین ۲۵۰ هکتاری توسط اداره کل راه و شهرسازی و بخشی را از طریق اعتبارات تخصیصی سازمان مدیریت و برنامه تامین نمود.

فرخ زاد تاکید کرد: پیمانکار پس از دریافت مطالبات مطابق برنامه زمانبندی پروژه را پیش ببرد و روشهای خرید نیز بررسی و با نظر نهایی کمیته فنی استانداری انجام شود.

وی در خصوص ساخت حوزه علمیه در شال نیز گفت: ساخت حوزه علمیه در شهرهای عالم پرور که زمینه فرهنگی رشد در آنها مهیا می باشد ، اقدامی بسیار ارزنده است، لذا کارهای مطالعاتی پیش از آن صورت گیرد تا حوزه علمیه در شهری ساخته شود که بهترین بازدهی را داشته باشد.

گفتنی است مجتمع فرهنگی و مذهبی مصلای نماز جمعه تاکستان در زمینی به مساحت سه هکتار و با ۳۲ هزار متر مربع زیربنا احداث خواهد شد.

این مجتمع شامل مصلی نماز جمعه، مرکز درمانی، حوزه علمیه و مراکز فرهنگی و ورزشی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز