تعطیل شدن جاده سلامت قزوین

۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۱۹:۰۸:۲۰
کد خبر: ۱۰۶۵۶۳۲
تعطیل شدن جاده سلامت قزوین
جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان قزوین: از امروز مسیر پیاده روی جاده سلامت تعطیل می‌شود.

به گزارش برنا از قزوین؛ منوچهر حبیبی جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان گفت: از امروز  مسیر پیاده روی جاده سلامت به مدت یک هفته تعطیل خواهد بود.

او گفت: کیوسک‌های توزیع دوچرخه و اغذیه فروشی‌ها در جاده سلامت هم باید تعطیل شوند.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان گفت: برگزاری هرگونه مراسم در رستوران‌ها نیز ممنوع است.

حبیبی افزود: در بخش اداری هم، برگزاری جلسه بازدید و تجمع بیش از ۱۵ نفر و همچنین ورود کارمند و ارباب رجوع به ادارات بدون ماسک ممنوع است.

وی گفت: اگر نظارت مدیر کافی نباشد ابتدا به او تذکر داده می‌شود سپس توبیخ و از حقوقش کسر خواهد شد.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان افزود: مدیران متخلف همچنین به انفصال از خدمات دولتی به مدت سه تا ۶ ماه محکوم خواهند شد.

حبیبی درباره تعطیلی دانشگاه ها، مدارس، سینما، موزه ها، آموزشگاه‌ها و آرایشگاه‌های زنانه حداقل به مدت یک تا دو هفته گفت: در این زمینه باید هماهنگی‌های لازم با وزارت کشور و بهداشت انجام شود و در یکی دو روز آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

وی گفت: راهپیمایی نمادین اربعین و سفر به عراق هم ممنوع است.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان از روند نظارت بر بازار گلایه کرد و گفت: با افراد متخلف باید جدی‌تر برخورد شود و لازم است برای برخورد با متخلفان ابتدا اخطار، سپس پلمب و در نهایت پروانه کسب متصدی گرفته شود.

وی گفت: فک پلمب با اجازه مقام قضایی و ستاد کرونا انجام می‌شود.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان گفت: در بیمارستان‌های استان برای پذیرش بیماران جدید کرونایی تخت خالی نیست و مردم باید خود مراقبتی کنند.

حبیبی از فرمانداران خواست تا دو روز آینده با اصناف اتمام حجت کنند که در صورت رعایت نکردن موارد بهداشتی مغازه آن‌ها پلمب خواهد شد.

وی درباره پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان‌های خصوصی هم گفت: درباره این موضوع امشب تصمیم گیری می‌شود.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان گفت: زمانی کرونا مهار می‌شود که بیش از ۹۰ درصد از مردم شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز