معاون سیاسی استاندار قزوین:

قزوین از حیث ابتلا به کرونا در وضعیت بحرانی قرار دارد

۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۱:۱۵:۰۰
کد خبر: ۱۰۶۶۳۹۳
قزوین از حیث ابتلا به کرونا در وضعیت بحرانی قرار دارد
معاون سیاسی استاندار و جانشین ستاد پیشگیری از کرونا استان قزوین گفت: شرایط کنونی این استان در خصوص بیماری کرونا کاملا بحرانی است و تخت خالی برای بستری کردن بیماران کرونایی نداریم.

به گزارش برنا از قزوین؛ منوچهر حبیبی بیان داشت: شرایط کنونی استان قزوین حتی از اسفند سال گذشته نیز نگران کننده‌تر شده است، بنابراین باید مقررات و نظارت در سطح این استان تشدید شود.

وی یادآورشد: هرگونه بی تفاوتی در مورد مقابله با کرونا در سطح استان قزوین آسیب زا است بنابراین هم مسوولان و هم مردم نقش تعیین کننده ای در مدیریت کرونا ایفا می کنند.

حبیبی افزود: تعداد فوتی‌های استان قزوین نسبت به اسفند و فروردین که زمان اوج ویروس کرونا در کشور بوده بازگشته و این زنگ خطر جدی برای مردم و مسوولان استان قزوین است.

معاون استاندار قزوین گفت: در پیشگیری و مقابله با کرونا باید میدانی و عملیاتی عمل کرد چون صرف نظارت، دیگر کارساز و کارگر نیست.

حبیبی افزود: هر فردی در هر جایگاهی باید متناسب با حیطه کاری خود، مسوولیت‌ها و وظایف مشخص شده را دنبال و پیگیری کند و صرف گزارش دادن از نظارت‌ها دردی را دوا نمی‌کند.

وی اظهار داشت: در شراطی فعلی رعایت پروتکل های بهداشتی در کلیه اصناف که محل پر تردد مردم محسوب می شود ، رضایت بخش نیست و این رویه نگرانی درمانگران را ایجاد کرده است.

جانشین ستاد پیشگیری از کرونا استان قزوین گفت: براساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا ، ارائه خدمات در بانک ها ، ادارات ، فروشگاه ها ، پاساژها و مغازه ها و دیگر اماکن به افرادی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند ، ممنوع است و انتظار می رود که اصناف این مصوبه را هم برای خودشان و هم برای مشتریانشان رعایت کنند و دستگاه های ناظر هم به وظیفه نظارتیشان عمل نمایند.

به گفته وی، سازمان ها و ادارات استان قزوین به منظور پیشگیری از شیوع کرونا باید تدابیر ویژه ای اتخاذ و اجرایی کنند، ممنوعیت استفاده از دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی و برگزاری جلسات ادارات و دستگاه های اجرایی با حداکثر ۱۰ نفر و عدم ارائه خدمات به افراد بدون ماسک از جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز